Thread zonder onderwerp :D
- J. Ruiter
- Verbannen
-
zou het wel willen..maar dat achterlijke geldboompje wil niet..Niels;151895 schreef :
Nou ophouden over dat circuitgezeur want deze auto voldoet niet, ik herhaal, VOLDOET NIET aan de eisen die aan de deelnemende voertuigen voor de 360 Geen Modena Cup worden gesteld. Verder hoef je voor de crossers/bangers ook niet te vrezen want die gaan geen 800 euro betalen voor een auto die waarschijnlijk al ??n race in de puinpoeier ligt.
En ja ik zie ook het liefst dat deze auto goed terechtkomt maar als je niet wilt dat er slecht mee omgegaan wordt... koop 'm dan zelf.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;151900 schreef : zou het wel willen..maar dat achterlijke geldboompje wil niet..
Tja, dan had je vroeger 5'jes moeten poten, die waren in elk geval groen. :lol:
- V300 register
- Verbannen
-
Een B200 is ook ongeveer in een uurtje of 2 gewisseld als je een ervaren sleutelaar bent. Daar hoeven racers het echt niet voor te laten.
Daarnaast ben ik het eens met iedereen die zegt dat Harry mooi zelf moet weten aan wie hij de auto verkoopt. Persoonlijk denk ik dat cupracers vaak hun auto's beter onderhouden dan de gemiddelde V300 rijder. Daarnaast gaat mijn interesse voor de V300 minder ver dan mijn interesse voor mijn portemonnee. Als ik miljonair was zou ik de auto's in een schuur opslaan, nu kan ik dat niet. En velen met mij.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Soms vraag ik me weleens af of de mensen die de opdracht geven tot het plaatsen van de verkeersborden enig idee hebben waar ze mee bezig zijn. Als ik de vacatures zo zie wordt er vaak een opleiding verkeerskunde ge?ist maar gezond verstand is schijnbaar alleen een pre.
Neem nou DEZE VERKEERSSITUATIE . Ik kwam hier vanmiddag langs tijdens motorrijles en je kent de regel, zegt de instructeur niets dan ga je rechtdoor of volg je de doorgaande rijrichting. Ik ben een hoop gekke constructies tegengekomen maar hier had ik even de tijd nodig om te zien wat er van me verlangd werd...
- Mark Smeets
- Moderator
-
Uitgezonderd tractor. Dan heb je toch een speelgoed tractor als je die daardoor krijgt! Het is in dit perspectief niet goed te zien, maar die opening was nog te smal om met een auto de bocht te halen....
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;151911 schreef : Ik ben een hoop gekke constructies tegengekomen maar hier had ik even de tijd nodig om te zien wat er van me verlangd werd...
Achteruit, da's je enige optie
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-