Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Edit: Ah, je had al wat gevonden... succes.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
..:S..antiekeradio;152095 schreef : ja, nee... "joh"
- V300 register
- Verbannen
-
een beetje een open deur intrappen, zeg maar
- V300 register
- Verbannen
-
huysmans;152101 schreef : tmp locatie niet schrijfbaar voor de web user of elders en dus mag je niet schrijven?
Edit: Ah, je had al wat gevonden... succes.
de tmp locatie is w?l schrijfbaar dus. de safe mode restriction klaagt dat de userid (het proces) waarmee het bestand verplaatst wil worden, niet hetzelfde is als het userid waarmee de doelmap gemaakt is.
(doelmap heb ik idd gemaakt via FTP, en het proces wat de move wil doen is de PHP module, dus dat klopt wel. maar waarom zit die server daarover te zemelen???)
Warning: move_uploaded_file() URL="http://www.wouternieuwlaat.nl/function.move-uploaded-file"]function.move-uploaded-file[/URL: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 10025 is not allowed to access /var/www/vhosts/[weggehaald]map owned by uid 48 in /var/www/vhosts/[weggehaald]script on line 71
Er is iets fout gegaan met het uploaden.
dat laatste is de if(!..) echo ter indicatie dat de move_uploaded_file false terug gerapporteerd heeft.
moet dit door de host aangepast worden, of zijn er nog workarounds zover jij weet?
- V300 register
- Verbannen
-
ik dacht dus dat safe mode uit staat. En dat staat het ook (in de productie omgeving)
op de testsite; staat ie wel aan! aahrg.
dus vandaar.........
- V300 register
- Verbannen
-
Volgens mij hielden ze me daarom ook staande, want ik was gewoon verzekerd, dus dat was dik in orde. Ik denk dat ze 't gewoon voor de grap deden onder het mom van 'we kunnen die jongen nog wel even waarschuwen voor louche verzekeringsmaatschappijen'.Die slogan 'De Politie is je beste vriend' mochten ze van mij achterwege laten, maar dit is dan wel weer leuk!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ik ontdenk net nog een nieuw V300 model: een 360LS met 2,4 liter motor
Zou het een verlengde 360 met extra dikke motor zijn? :humor:
Of is de G van de kofferklep gevallen?
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
die is toch dan al van het slot..antiekeradio;152170 schreef : een beetje een open deur intrappen
- J. Ruiter
- Verbannen
-
gefeliciteerd..en eh.,waar is dat gebak nou gebleven?Dutchie;152177 schreef : Zondag was ik jarig