Thread zonder onderwerp :D
- Mark Smeets
- Moderator
-
En anders maar geen vrouw, lig ik niet wakker van
Ik wil later in elk geval mijn eigen 'collectie' Volvo's in een mooie grote schuur met betegelde vloer. En die gaat er komen ook
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
klinkt erg bekend..dat geldboompje heb ik effe niet :nono:.,de nederlandse bank wil mij niet steunen..Bodejodel;151643 schreef : want deze is wel heel verleidelijk...
- V300 register
- Verbannen
-
Het is dat ik me beter kan concentreren op de grijze, maar een belastingvrije 360 klonk wel aantrekkelijk. Verstandig zijn, Diede... 1 project is meer dan zat.
- V300 register
- Verbannen
-

Wat ik zo jammer vind: er bellen en mailen een boel mensen, maar geen bekenden... Serieus, als iemand die ik (hier van dit forum) ken zou bellen, zou ik 'm natuurlijk niet aan een vreemde verkopen... Best jammer...
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
diede.,ik heb me er ook bij neer gelegd dat ik geen 8 projecten meer kan doen tegelijk..dat advies gaf jij mij toch?setsunakaede;151680 schreef : Jou ook al niet, Jeroen? Ik krijg ook al geen subsidie om Nederlandsch Erfgoed te bewaren voor het nageslacht. Sterker nog: Ik moet elke maand geld bijleggen
Het is dat ik me beter kan concentreren op de grijze, maar een belastingvrije 360 klonk wel aantrekkelijk. Verstandig zijn, Diede... 1 project is meer dan zat.
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;151683 schreef : Nee, Harry. Het is heel verleidelijk, maar wat ik al zei: ik kan me beter blijven concentreren op de grijze. De plannen die ik met mijn auto heb, zijn zonde om uit te voeren op een mooie belastingvrije 360, twee 3-series kan ik niet beide op de weg houden en onderhouden, ik heb er geen parkeerplaats voor... Kopen zou, hoe verleidelijk ook, een heel dom plan zijn.
Jammer... Ik probeerde je over te halen, maar je trapt er niet in :uh-uhh:
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
elpee schreef : Ik miste nog phase twee in mijn verzameling en heb al een toezegging gedaan op een 340 RAI-uitvoering.
Een groene?
- Laurens Post
- Nieuw lid
-