Thread zonder onderwerp :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-08-2010 09:40 #841809 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Hoe hard rijdt ie op topsnelheid, en of je er ook een V6 in kon leggen :+

Grapje natuurlijk... Waarom wil je dat weten?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-08-2010 09:57 #841811 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D
Erik is doodsbang dat zo'n zeldzame auto verkeerd terecht komt. Misschien nog wel banger dan jij Harry! En geef hem eens ongelijk... :D

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-08-2010 10:14 #841815 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Thread zonder onderwerp :D
Jip, dat is de reden.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-08-2010 11:35 #841819 door V300 register
Ik doe echt m'n best om hem bij een liefhebber terecht te laten komen, maar als zich geen - voor mij bekende - mensen melden, dan moet ik afgaan op het verhaal van de koper. En als die zegt dat hij liefhebber is, dat ie altijd al zo'n auto had willen hebben en er vervolgens het circuit mee op gaat... tja... daar kan ik dan niks aan doen.

Bovendien, wie 't eerst komt, 't eerst maalt. Ik had al eerder reactie gehad van een clublid, maar die laat nou niks meer horen... Helaas... Dus dan door naar nr. 2 :yesyes:

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-08-2010 12:13 #841822 door E. van Oostveen
Verkoopbeding maken

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-08-2010 13:39 #841827 door V300 register
Hey Erik, ik heb een beter idee. Waarom koop jij 'm niet, en verkoop je hem weer maar dan op jouw manier. Dan kun je 't doen zoals je het zelf wilt. Goed plan?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-08-2010 15:05 #841835 door V300 register
haha, ja dat gevoel heb ik nou ook altijd bij dit soort discussies :+

ik ga zo t?ch eens even kijken naar de advertentie (vraagprijs:P)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-08-2010 22:22 #841865 door V300 register
^ I'm with stupid :)

Leuk dat soort morele aanmoedigingen, maar als geen enkele 'echte' liefhebber (whatever that means) over de brug komt moet je toch wat.

Ik had mijn laatste 340 (die ik zelf overigens ook al van sloop had gered) ook liever op de weg zien blijven, maar als de enige belangstellende hem wil slopen voor de motor is dat jammer maar helaas... Ik heb ook niet de financi?le ruimte om voor liefdadigheidsinstelling te spelen. Ik heb mijn best gedaan, zonder mij had de auto al eerder op de (lokale universele hak/breek-)sloop gestaan en dan was er geen 343 mee op weg geholpen.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-08-2010 22:45 #841873 door E. van Oostveen
Tja. Ik kan ook niet de hele wereld redden, maar ik heb soms 10 jaar een auto staan en raak hem dan toch kwijt aan een liefhebber. Dat is het mij wel waard. Het geld hiervoor hoest ik wel zelf op en vertaald zich vaak niet in de verkoopprijs. Maar wel een auto gered.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-08-2010 22:45 #841874 door V300 register

Tj??rd;151568 schreef : Leuk dat soort morele aanmoedigingen, maar als geen enkele 'echte' liefhebber (whatever that means) over de brug komt moet je toch wat.

+1

Krijg je weer dat als ik hem uiteindelijk verkocht heb aan een cupracer, dat ik later gezeik krijg omdat ik 'm niet aan een liefhebber verkocht heb. Nou, prima, maar laten die zich dan melden, dan is er geen probleem :+

Edit: had Eriks laatste reactie niet gelezen. Erik, ik ben geen liefdadigheidsinstelling. Ik probeer een beetje geld opzij te zetten voor een eigen huisje later, misschien een keer trouwen, dat soort dingen. Ik ga niet - omdat ik pers? wil dat een liefhebber die 360 krijgt - alsmaar geld in een bodemloze put (lees: stalling, verzekering, onderhoud, etc.) stoppen. Sorry, dan maar naar het circuit/een automobilist die goedkoop wil rijden/sloop/etc. Nogmaals, als 'liefhebbers' zich hier druk over maken, laten zij 'm dan kopen. Erik, wil jij 'm hebben? Ik heb vrijdag de eerste kijker, maar ik weet niet zeker of het wel een liefhebber is. Maar als je me nu even mailt/belt/PB't, dan hou ik 'm voor je vast. Kijk jij maar wat je ermee doet dan.

Moderators: Mark Smeets