Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Grapje natuurlijk... Waarom wil je dat weten?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bovendien, wie 't eerst komt, 't eerst maalt. Ik had al eerder reactie gehad van een clublid, maar die laat nou niks meer horen... Helaas... Dus dan door naar nr. 2 :yesyes:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
ik ga zo t?ch eens even kijken naar de advertentie (vraagprijs:P)
- V300 register
- Verbannen
-
Leuk dat soort morele aanmoedigingen, maar als geen enkele 'echte' liefhebber (whatever that means) over de brug komt moet je toch wat.
Ik had mijn laatste 340 (die ik zelf overigens ook al van sloop had gered) ook liever op de weg zien blijven, maar als de enige belangstellende hem wil slopen voor de motor is dat jammer maar helaas... Ik heb ook niet de financi?le ruimte om voor liefdadigheidsinstelling te spelen. Ik heb mijn best gedaan, zonder mij had de auto al eerder op de (lokale universele hak/breek-)sloop gestaan en dan was er geen 343 mee op weg geholpen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Tj??rd;151568 schreef : Leuk dat soort morele aanmoedigingen, maar als geen enkele 'echte' liefhebber (whatever that means) over de brug komt moet je toch wat.
+1
Krijg je weer dat als ik hem uiteindelijk verkocht heb aan een cupracer, dat ik later gezeik krijg omdat ik 'm niet aan een liefhebber verkocht heb. Nou, prima, maar laten die zich dan melden, dan is er geen probleem :+
Edit: had Eriks laatste reactie niet gelezen. Erik, ik ben geen liefdadigheidsinstelling. Ik probeer een beetje geld opzij te zetten voor een eigen huisje later, misschien een keer trouwen, dat soort dingen. Ik ga niet - omdat ik pers? wil dat een liefhebber die 360 krijgt - alsmaar geld in een bodemloze put (lees: stalling, verzekering, onderhoud, etc.) stoppen. Sorry, dan maar naar het circuit/een automobilist die goedkoop wil rijden/sloop/etc. Nogmaals, als 'liefhebbers' zich hier druk over maken, laten zij 'm dan kopen. Erik, wil jij 'm hebben? Ik heb vrijdag de eerste kijker, maar ik weet niet zeker of het wel een liefhebber is. Maar als je me nu even mailt/belt/PB't, dan hou ik 'm voor je vast. Kijk jij maar wat je ermee doet dan.