Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;137816 schreef : Ik print vast een overzichtje waar de creperies, mcdonalds en burger kings zitten.
Zonde, je kan daar echt ontzettend lekker eten. McDoh en van Beukering: poep met slechte frituur. :no:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Jos360;137830 schreef : Maargoed, zullen we dit in TZO verder bespreken?
En vervolgens gewoon doorspammen in het gespottopic...Kevin;137832 schreef : (MOD ff verplaatsen naar TZO)
Ik was vanaf een paar berichten terug al berichten aan het aanvinken...
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-

Toevallig dat blik op de weg (sinds gisteren weer op de tv) een aflevering toewijdde aan het beroepsverkeer. De 35 uur nascholing houdt minimaal 7 uur praktijk in en de overige 28 uur mogen vrij worden ingevuld. In het filmpje lieten ze onder andere ook slipcursussen zien met vrachtwagens.. Oftewel, driftuuh
- V300 register
- Verbannen
-

Als ik tijdelijk zonder werk zou zitten zou ik iig niet twijfelen wat ik zou doen. Direct weer op de vrachtwagen. Als je jezelf flexibel opstelt qua werktijden (nacht, ochtend, avond bijv.) is er altijd werk te vinden.
Ik moet nog steeds een ritje regelen op een Peterbilt ofzo, dat heb ik nog helemaal niet gedaan.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

In zo'n oude Truck met dikke 15 liter tweetakt Detroit Diesel V12 (2 x turbo + 2 x supercharger) lijkt het me ook nog wel eens gaaf...
- V300 register
- Verbannen
-
Elke dag als ik op het werk kom staan die dingen te laden en het lijkt me best geinig om er een eentje te rijden. Ze zijn ook veeel groter dan in NL. De oplegger is namelijk 53' ipv 45' in NL en de trekker is ook 2-3x zo lang. Totaalspan met een flinke trekker er voor is dus al gouw een meter of 21-22, dat is bijna de lengte van een LZV in Nederland.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maargoed, het blijft natuurlijk wel een kunst. Je moet het even doorhebben.
En stuurassen helpen natuurlijk mee. Als je stuurtrailers gewend bent wil je niet meer zonder