Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
De meeste van onze drifters driften op afgesloten terreinen en/of op wat rustiger en afgelegen wegen. De rotondes waar ik nu over zat te bomen liggen op een drukke N-weg.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;138068 schreef : Volgens mij is er maar een juiste manier om de meeste rotondes in NL over te rijden, met dat grote spul...: Rechtdoor.
Sinds ze de N9 tussen Alkmaar en Den Helder vol hebben geplempt met die dingen (het is een doorgaande weg en belangrijke route voor vrachtwagens die kant op, dus heee die hebben er vast geen last van...... doh!) staat ergens vrij hoog op mijn verlanglijstje om met een Leopard 2 net zo lang over die rotondes te rijden dat het een mooi vlak stukje weg wordt, waar de trucks weer gewoon overheen kunnen. Grrr.....
Als je fatsoenlijk spul bij hebt kun je met een lange oplegger of veel-asser ook gewoon een rotonde over. Zie dit filmpje bijvoorbeeld:
[youtube]yhN73Qwia24[/youtube]
Een geforceerd hydraulisch gestuurde 8-asser met afstand-bestuurbare nabesturing om zelf de hoeken te kunnen bepalen.
Daarmee ga je net zo hard over een rotonde als met een Opel Corsa
- V300 register
- Verbannen
-
RenVeld;138095 schreef : Laat je dan wel het asfalt eromheen heel, kunnen onze drift leden ook driftig te keer gaan.:yesyes:
De meeste van onze drifters driften op afgesloten terreinen en/of op wat rustiger en afgelegen wegen. De rotondes waar ik nu over zat te bomen liggen op een drukke N-weg.
Jos360;138097 schreef : Als je fatsoenlijk spul bij hebt kun je met een lange oplegger of veel-asser ook gewoon een rotonde over. Zie dit filmpje bijvoorbeeld:
[youtube]yhN73Qwia24[/youtube]
Een geforceerd hydraulisch gestuurde 8-asser met afstand-bestuurbare nabesturing om zelf de hoeken te kunnen bepalen.
Daarmee ga je net zo hard over een rotonde als met een Opel Corsa
Ik weet niet of je al eens op Den Helder hebt gereden met een vrachtwaggie... Maar die rotondes zijn zo krap, dat je zelfs met zo'n oplegger nog de binnenkant van de rotonde meepakt... ?n aan de buitenkant alle paaltjes wegmaait.:no_comment:
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
en vandaag voor het eerst in dik 3 jaar mezelf na een half uurtje werken ziek gemeld, loop af en aan naar de plee maar voel me verder helemaal prima; heel vaag en verschrikkelijk irritant:sad:
- V300 register
- Verbannen
-
Ik gebruik PayPal ontzettend veel. Gelukkig nooit problemen mee gehad en altijd goede service gehad.
Toen ik naar de US ging wilde ik mijn adres via mijn NL bankrekening op Paypal naar US veranderen. Dat gaat niet omdat PayPal voor elk land een aparte policy heeft en dus op een Nederlandse account niet naar een Amerikaans adres kan laten verzenden.
Een belletje met de klantenservice leverde mij een NEE op. Het ging absoluut niet. Een week later keek ik op mijn account en stonden er netjes 2 adressen op yeehaa! Dat hebben ze dus naderhand nog veranderd voor mij!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
had toendertijd m'n omex toerenbegrenzer + launch control bij een engels bedrijf gevonden voor een leuk prijsje; dus order geplaatst en via paypal betaald. die website had een ordertracking systeem, ik voerde het gekregen ordernummer in en er kwam this order does not exist te staan!! dus mailtje gestuurd hoe het nou zat en na ruim een week zonder reactie een beetje in een paniekactie via m'n eigen bank het bedrag teruggeboekt. ik had m'n geld terug en was weer tevreden; tot ik enkele maanden later weer paypal nodig had en m'n account geblokkeerd bleek te zijn..
desbetreffende mailtjes waarom dat gebeurde bleken in m'n spambox terecht gekomen te zijn en door de tijdsduur sinds aankoop was het niet meer mogelijk om de zaak terug te draaien, toen het spul aan het eerste incassobureau voorgelegd was was na lange tijd alles in orde en zou ik m'n geld mogen houden; begin dit jaar stond het 2e incassobureau op de stoep waardoor ik eigenlijk zoiets had van ik word hier zo moe van; ik betaal wel.. 12-1-'10 heb ik dus de "schuld" rechtgezet; en sinds vanmorgen kan ik weer op de account komen, wat een "snelle topservice" zeg:crazy2: