Thread zonder onderwerp :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-03-2010 14:28 #821197 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Tja, mensen willen graag leuke dingen horen. Supersnel schakelende CVT versnellingsbakken, het moet niet gekker worden.
Slimme marketing, dat wel. 99% van de mensen weet toch niet hoe een multitronic werkt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
15-03-2010 14:39 #821203 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D
Multitronic klinkt natuurlijk ook veel duurder dan CVT.
Je wilt toch niet dat je A6 vergeleken wordt met truttenschudder techniek :hmmz:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-03-2010 15:29 #821209 door V300 register
Multidrive, Xtronic, Multitronic, Steptronic, Invecs-III... allemaal hippe namen die de koper het idee geven dat hij iets heel geavanceerds in handen heeft. Net als Variomatic destijds, toen heetten automaten ook nog Torqueflite, Hydramatic, Turboglide...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-03-2010 15:41 #821212 door V300 register
Jeses, turboglide? Dat klinkt als iets dat het naar binnen glijden makkelijker moet maken.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-03-2010 16:06 #821215 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Thread zonder onderwerp :D
jl.,sterkte met het herstel van je schade aan je auto..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-03-2010 16:28 #821219 door V300 register

Niels;137662 schreef : Net als Variomatic destijds, toen heetten automaten ook nog Torqueflite, Hydramatic, Turboglide...

Wie heeft in godsnaam een automaatbak verzonnen met "Dramatic" in de naam :humor: Dat is geen beste marketeer geweest.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-03-2010 17:53 #821233 door V300 register
Achja, de geschiedenis heeft General Motors gelijk gegeven (het was feitelijk de eerste ?chte automatische transmissie)

In den beginne spelde je dat woord als 'Hydra-Matic', misschien wist de marketeer hetzelfde als jij nu :)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2010 19:27 #821242 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
zo wat een verademing is dit na cad 2004:yummie: eindelijk fatsoenlijk 3d tekenen; dat kreeg ik met cad 2004 niet makkelijk voor elkaar.

[ATTACH]2213[/ATTACH]

is via een tutorial gemaakt maar ik begin het naar mijn mening al redelijk op te pikken, lekker proggie.

Bijlagen:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-03-2010 19:35 #821245 door V300 register
Solidworks is een geweldig programma, ja... Heb ik tijdens mijn studie ook veel mee gewerkt.

Ook wel leuk met SW:
-Je kan van je parts direct maattekeningen maken
-Je kan er ook assemblies in maken
-Die assemblies kan je animeren (erg handig om te kijken of alles past als het eenmaal gaat bewegen)
-Je kan je ontwerpen renderen en zo marketing-p*rn maken :D

Voor jou zijn denk ik vooral de assemblies + animatiemogelijkheid handig, en dat je maattekeningen van je uiteindelijke product kan maken.

Waar ik SW tegenwoordig veel voor gebruik: Even snel een 2D-sketch maken, wat dependencies klussen en dan de overgebleven dingen laten bewegen. Als proof-of-concept voor bij voorbeeld stangenmechanismes, uitzoeken hoe lang je hefboompje moet zijn om een toetsenbord mooi op te laten klappen, hoe veel rotatie je nodig hebt voor een bepaalde uitslag.... Snel schetswerk dus, waarbij je makkelijk een paar maten kan veranderen en kan zien wat het effect er van is.

Mind you, wat je nu leert met SW is slechts het topje van de ijsberg, en nu al handig :)

Welke versie van SW heb jij daar, Anjo? [edit] nvm, ik zie het al.., 2009 premium.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-03-2010 19:53 #821250 door V300 register

setsunakaede;137614 schreef : ...Behalve 1x in het jaar, als de complete parkeerplaats overvallen wordt door een stel idioten in oude vierkante bakken, die je vakkundig van een adequate hoeveelheid vleesch en bier af willen helpen :w00t:yeehaa!:w00t:

Huh, wat, waar? Dat moet ik zien...

Bodejodel;137616 schreef : Inderdaad, maar die lui vertrouw ik wel... De 12e en 13e Juni is het weer zover! :w00t:

*krabbel* Staat in de agenda. Vraagje, zijn 4 voeterige vloerkleedjes ook welkom? (en zijn er uitlaat routes oid in de buurt?)

Moderators: Mark Smeets