Thread zonder onderwerp :D
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ai, beterschap dan maar.. Daar bestaan trouwens pilletjes voor, werken heel goed
Ik kwam net een leuke doos tegen met opruimen in de garage. Dit heeft de vorige eigenaar allemaal verzameld:
allemaal van die Volvo waarschuwings driehoekjes, nedcar stickers...
o.a. 2 maal een nieuw 360GLE embleem
Was hij soms een 2.8 6 cylinder motorswap van plan? :yummie:
Iemand een idee wat dit voor stickers zijn?
En in diezelfde doos zaten 2 nieuwe elektrische spiegels voor de bestuurderskant yeehaa!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ja, maar die moet je pas gebruiken als je een paar dagen last heb van die ellende. Die troep wordt niet voor niets met hoge snelheid je lichaam uit geleid, dat moet je niet gaan indikken...v0lv0freak;138214 schreef : EDIT: ow er was nog een pagina :crazy1:
Ai, beterschap dan maar.. Daar bestaan trouwens pilletjes voor, werken heel goed
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Heb ik ook nieuw liggen. Ik heb bij de rode DLS gezien wat er kan gebeuren als je die dingen niet hebt.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Waarom denkt elke verzekeringssite dat ik een 340GL special 1.4 uit 1982 heb als ik m'n kenteken invul???
En waarom is de dagwaarde 15 euro??
:flame: :grr:
- V300 register
- Verbannen
-
Die 15 euro kunnen we allemaal wel raden..
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;138313 schreef : Aaargh!
Waarom denkt elke verzekeringssite dat ik een 340GL special 1.4 uit 1982 heb als ik m'n kenteken invul???
Gokje, invoer in 1982?
volvofiel;138313 schreef : En waarom is de dagwaarde 15 euro??
Aanschafwaarde - afschrijving over 28 jaar? Dergelijke sites hebben helemaal niets met klassieker status, zeldzaamheid e.d., is gewoon een financieel kostenplaatje. (al vind ik 15 euro wel erg laag, zo laag staat de oudijzerprijs toch niet? }
Helaas, voor verzekeraars is een oudere wagen niets anders dan... een afgeschreven wagen. (meer kosten dan de dagwaarde die de wagen volgens hun heeft) Je zal 'm echt als klassieker moeten verzekeren, dan heb je de juiste verzekering. (en koop ergens een fiat panda oid om als officiele 1e wagen te hebben en zet dat kreng weg om zo schade vrije jaren op te bouwen... en rij er hooguit een paar 100 km per jaar mee)
Sorry als ik iets te onsubtiel reageer, maar verzekeraars, zeker die 'gewone' auto's verzekeren, zijn boeven van het ergste soort. (en nog legaal ook, dat is nog het ergste)
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvofiel;138312 schreef : Steenslagbeschermers voor in de wielkastrand onderaan, achter de achterportieren.
Ow die dingen! Nou daar moet ik nog over denken of ik die ga gebruiken... Vind dat eigenlijk maar lelijk.