Bart's 2e poging... 340 GL Special variomatic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Nachtrit uitzetten
Knipperlichten gemaakt, vervolgens lekker rijden!
Het was heerlijk weer, op zo'n dag als vandaag ben ik, met mijn met zonnebrandcreme in gesmeerde armpje uit het raam, een zéér blije variorijder. Met geen enkele 300-serie gaat dat zo goed als met een 3-deurs automaat; geen raamstijl in de weg en niet hoeven schakelen.
Je zou vanuit dat uitgangspunt natuurlijk ook kunnen stellen dat het de minst veilige 300-serie is omdat de kans het grootst is dat je arm in aanraking komt met andere al dan niet beweegbare objecten, maar dat laat ik voor het gemak maar ff buiten beschouwing natuurlijk :+
Anyweg, ik was dus de nachtrit aan het uitzetten. In grote lijnen heb ik de route al klaar. Vandaag was het controlerondje; kloppen alle situaties met wat google maps te vertellen heeft? Daar blijken dus nog wel wat verschillen in te zitten... Inmiddels heb ik de fouten in kaart gebracht, van de week aanpassen, en dan een paar proefkonijntjes laten kijken of ze er uit komen. Prachtig om te doen, maar een uitdaging om een puzzeltocht sluitend te krijgen is het zeker
PS. Hint voor de mensen die de nachtrit komen rijden op 6-oktober; het is niet toevallig dat ik hier even gestopt ben met de 340

Zelfs in zwart/wit zijn de knipperlichten mooi wit :+
Maar eigenlijk vond ik deze foto gewoon mooi omdat het net lijkt of die 25 jaar geleden is gemaakt.
- V300 register
- Verbannen
-
Steven340;250988 schreef : Ik vind het erg mooi staan, lekker houden zo :yesyes:
Bedankt Steven! Hoe langer ze er op zitten, hoe mooier ik ze zelf ook ga vinden. Grappig eigenlijk hoe een paar vierkante decimeter van kleur veranderen een auto zo'n ander uiterlijk geeft.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
@Louis; hij heeft wel zo zijn plekjes als je dichtbij gaat kijken hoor, vooral een wat doffe lak op de horizontale plaatsen en een paar oudere reparaties waar ik niet 100% tevreden mee ben. De bedoeling is om dat laatste dit jaar nog aan te laten pakken.
- V300 register
- Verbannen
-
General Custom;250978 schreef : Dank voor je stukje info.
Bij je Daf zijn de richtingaanwijzers aan de voorkant dan ook wit?
PS. Naar mijn mening het mooiste model wat Daf ooit op de weg heeft gezet, de 55 coupé. Misschien, heel misschien, zet ik er ook nog ooit eentje op de oprit
Lampen zijn idd wit. Ze lopen net wat rond om de bocht van het voorscherm. De Italiaanse modellen hebben het laatste hoekje, zo'n cm of 3, wel oranje. Dat was daar verplicht.
Hier staat een foto van mijn Daf waar je de verlichting goed ziet.
goo.gl/images/pQZvE1
- V300 register
- Verbannen
-