show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Bart's 2e poging... 340 GL Special variomatic
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-01-2016 17:38 #959929
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bart's 2e poging... 340 GL Special variomatic
Ik heb nu volgens de tip van Joost de kit onder het randje gespoten aan de glaskant en aan de carrosseriekant. De voorruit er uit pakken, zo ver wil ik ook weer niet gaan als het niet ?cht nodig is. Het risico dat hij breekt of dat het rubber kapot gaan is me dan te groot.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-01-2016 18:00 #959931
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bart's 2e poging... 340 GL Special variomatic
Onder het motto nutteloze maar wel leuke accessoires heb ik een ''variometer'' gemaakt. Een econometer aangesloten aan de opschakelkant van de EMVK. Eigenlijk doet dat ding niks anders dan laten zien wanneer de vario opschakelt, maar het is wel een leuk ding om interressant te doen als er passagiers bij zitten:+
Verder is de achterbumper ook vervangen door een gespoten rood exemplaar. Niet helemaal naar wens gezien de staat van de lak, maar daar doe ik nog wel een keer iets aan. Het staat zo wel dik moet ik zeggen!
Alleen... Er moet nu wel echt weer een rode motorkap op... Vind ik...
Verder is de achterbumper ook vervangen door een gespoten rood exemplaar. Niet helemaal naar wens gezien de staat van de lak, maar daar doe ik nog wel een keer iets aan. Het staat zo wel dik moet ik zeggen!
Alleen... Er moet nu wel echt weer een rode motorkap op... Vind ik...
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
13-01-2016 08:33 #959933
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Bart's 2e poging... 340 GL Special variomatic
Ziet er goed uit Bart! Veel beter, die rode bumpers!
Stiekem vind ik die zwarte kap wel goed staan op een rode auto, zeker met de wintergrill! :yeah:
Stiekem vind ik die zwarte kap wel goed staan op een rode auto, zeker met de wintergrill! :yeah:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-01-2016 09:13 #959937
door V300 register
Mark, mijn eerste gedachte met de rode bumpers er op was ''die auto lijkt ineens 10 jaar jonger'' 
Ik vind de zwarte motorkap ook zeker niet verkeerd staan, maar nu het toch al bijna een ''340 GLT'' is... Dan eigenlijk ook helemaal goed doen. Dat begint dus ook weer te kriebelen.

Ik vind de zwarte motorkap ook zeker niet verkeerd staan, maar nu het toch al bijna een ''340 GLT'' is... Dan eigenlijk ook helemaal goed doen. Dat begint dus ook weer te kriebelen.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
13-01-2016 09:41 #959938
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Bart's 2e poging... 340 GL Special variomatic
Je wordt langzaam ook al te oud voor een zwarte motorkap
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-01-2016 09:07 #959950
door V300 register
Zo gezegd zo gedaan...
Een redelijk goede motorkap gescoord, enkel 2 hele lichte deukjes en een paar plekjes die een keer bijgetipt moeten worden met een lakstift (heb je sowieso heel snel met een rode auto heb ik gemerkt). Aan de andere kant, omdat deze kap al j?ren geleden van een sloper is gehaald, geen roest en de dofheid valt enorm mee.
Vandaag even lekker niks doen, brrr. Dat het maar snel weer zomer wordt...
Edit: Grappig, nu ze samen op de foto staan valt mij de gelijkenis tussen de 340 en de 440 pas op. Als de 340 2 extra deuren en een setje Pollux-velgen had gehad, dan was het exact dezelfde uitvoering
Een redelijk goede motorkap gescoord, enkel 2 hele lichte deukjes en een paar plekjes die een keer bijgetipt moeten worden met een lakstift (heb je sowieso heel snel met een rode auto heb ik gemerkt). Aan de andere kant, omdat deze kap al j?ren geleden van een sloper is gehaald, geen roest en de dofheid valt enorm mee.
Vandaag even lekker niks doen, brrr. Dat het maar snel weer zomer wordt...
Edit: Grappig, nu ze samen op de foto staan valt mij de gelijkenis tussen de 340 en de 440 pas op. Als de 340 2 extra deuren en een setje Pollux-velgen had gehad, dan was het exact dezelfde uitvoering
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2016 10:18 #959951
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Bart's 2e poging... 340 GL Special variomatic
Heel mooi Bart, staat 'm goed!
Over die gelijkenis kan ik wel meepraten ja, qua voorkant dan. Als mijn 360 en 460 naast elkaar staan kun je duidelijk zien dat 't familie is.
De achterkant vind ik wel heel anders.
Over die gelijkenis kan ik wel meepraten ja, qua voorkant dan. Als mijn 360 en 460 naast elkaar staan kun je duidelijk zien dat 't familie is.
De achterkant vind ik wel heel anders.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2016 10:30 #959952
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Bart's 2e poging... 340 GL Special variomatic
Staat hem goed, alles in het rood. Vooral die meegespoten bumpers :groovy:
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2016 12:52 #959954
door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Bart's 2e poging... 340 GL Special variomatic
pfoe, wat een heerlijk exemplaar zeg!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-01-2016 14:37 #959955
door V300 register
Netjes zo hoor! Vind het er een stuk beter uitzien. Alleen de snowcap nog even goed poetsen zodat die weer dezelfde kleur heeft als de stootranden / zwart op de bumpers
Moderators: Mark Smeets