Bart's 2e poging... 340 GL Special variomatic
- V300 register
- Verbannen
-
Wat het precies doet weet ik niet, maar ik denk een combinatie van een chemische reactie waarbij de lak zacht wordt en licht polijsten.
Het werkt overigens wel echt verrassend goed. De vorige keer dat ik de auto behandeld was, was vorige zomer, en pas nu begon hij iets of wat aan glans te verliezen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb een mail gestuurd naar het e-mailadres dat er op stond.
- V300 register
- Verbannen
-
Vandaag weer lekker bezig geweest aan de Vlovlo. Ik erger de me al een tijdje aan heel de losse meuk in de kofferbak, en originele opbergvakken vind ik behoorlijk onpraktisch... Natuurlijk weet ik het veel beter dan een groot automerk, dus dan maar iets custom-made in elkaar fabrieken
Normaal zit hier niks, en als optie 2 luikjes die je naar onder open kunt klappen. Allemaal leuk en prachtig, maar als je kofferbak vol ligt kun je er niks mee. Bovendien vind ik mijn oplossing best wel netjes gelukt!
Aan de ene kant een fles demiwater (voor koelvloeistof en ruitensproeiervloeistof aan te vullen in geval van nood)
Aan de andere kant de gevarendriehoek en een transportdeken.
Op zich best wel een nette afwerking, al zeg ik het zelf
Verder heb ik de eerste hand gelegd aan het maken van een soundboard in de kofferbak (gemaakt van een hoedenplank), en staat voor volgende week de Elandrun op het programma!
- V300 register
- Verbannen
-
PS je kofferbaklampje doet het niet:halo::+
- V300 register
- Verbannen
-
vaulvau;227265 schreef : :waxing:Bart.... haal je bumper er eens af en je lampen eruit.. Jemig wat zit daar nog een bagger :barf:
PS je kofferbaklampje doet het niet:halo::+
Het valt nog mee, achter de zijkanten ziet het zelfs groen :f
Ik zit nog steeds te twijfelen over de trekhaak... Ik zie op tegen gaten in de kofferbak...
Lampje moet ik nog ff vastmaken, die heb ik even los getrokken omdat de kofferklep de hele dag open stond
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Steven340;227289 schreef : Nog mooier zou zijn als je die originele bagage kleppen kunt scoren. Heb ze ook m'n auto en werkt wel mooi.
Die heb ik een setje gehad, grote pluspunten zijn dat het origineel is en er netjes uit ziet.
Echter, ik vond ze persoonlijk wel erg onpraktisch
- V300 register
- Verbannen
-
Vandaag een sleurkogel gemonteerd. Waarom? Anders lag hij toch maar in de garage te liggen... Bovendien lijkt me een nieuw project in de vorm van het bouwen van een aanhanger wel iets, dus als iemand idee?n heeft of een chassis voor niet te veel geld weet te staan houd ik me aanbevolen
In elkaar geklust aan de hand van de how-to op het forum!
- V300 register
- Verbannen
-