Bart's Volvo 343 DL Special Variomatic
- V300 register
- Verbannen
-
www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/vol...0c1b&previousPage=lr
Jammer, maar ik heb er niet veel tijd voor, niet veel zin in, en ik heb er zelf eigenlijk niet genoeg verstand voor

Nu kost de 343 gelukkig de kop niet aan verzekering of belasting, dus naar de cross o.i.d. is no-go. Ik hoop dat er iemand interesse heeft die de auto wel kan opknappen, of deze auto kan gebruiken om een andere op te knappen...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
nou, zelf weten.. het is je eigen auto. maar ik zou gekeken hebben of er niet iemand wil komen helpen.
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=7640
Sorry dat ik zo op dit topic zit, maar ik heb deze auto ook gereden op enkele blauwe maandagen..
Dat ging heel prima, en dus heb ik er wat mee.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb alleen weinig tijd en weinig zin om iets aan de auto te doen. Aangezien ik ook niet heel veel verstand van de auto heb, en ook niet echt vertrouwen meer, lijkt het me beter om te kijken of iemand anders misschien gelukkiger is met de 343...
Lukt het niet om een liefhebber voor de auto te vinden, dan blijft hij natuurlijk vooralsnog gewoon bij mij

- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Zonde om te slopen...
- V300 register
- Verbannen
-
Als je een keer komt kijken zou dat mooi zijn! Hij hoeft niet veel te kosten, zeker voor een liefhebber als jij niet

(slopen is ook vooral bedoeld om betalen voor marktplaats te ontlopen :+)
- V300 register
- Verbannen
-

Let me know!
- V300 register
- Verbannen
-
Friezl;210507 schreef : Hulp nodig? Al is het maar om samen even achter de oren te krabben?
Let me know!
Daar ga ik gebruik van maken :worship:
Hoe is het trouwens met de stalling afgelopen?
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-

Dan komt je toekomstige Daf waarschijnlijk langs zijn jongere Volvo-broer te staan

- V300 register
- Verbannen
-
De langere afstand moet nog gereden worden, maar het rondje rond de blok ging al goed. Zo'n vario rijdt toch lekker

Wel heb ik gemerkt dat de bak niet ontkoppelt met de knop op de pook. Nu is dat niet zo'n ramp, want een keer goed op de rem trappen werkt ook. Maar is dit simpel te maken?