Stevens '89 360 GL sedan
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Anjo, kun je niet wat vrije tijd met ons delen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
heb erover zitten twijfelen maar denk het niet, past qua kleur een beetje bij de velgen, eerst ook maar eens met de rest aan de gang.RenVeld;201288 schreef : Trouwens, gaan de chroom strippen nog uit de bumper?
dit heeft in een cross 360 gezeten waar die jongen net begonnen was met opbouwen. de motor heeft na een koprevisie eventjes gelopen, toen bleek dat de carosserie te rot was en wat ik begrepen heb was toen de tijd/zin op. ik had al 2 redblocks staan (B200FT en een hele late B230F) heb nog een ander net kopje liggen die ik hier op zet en dan opfrissen met een vers likje verf enzo, verdeler weer ombouwen naar naast de motor; ander nokkenasje erin en verder niets spannends.Bart Manders;201292 schreef : ?????
Een b230 met motorsteunen + olie carter van n 360 en de ontsteking achter op de kop ????????????????????????????????????????????????? V E R T E L ! ! ! !
dan een keertje in een weekendje blokje omwisselen met behoud van de standaard LE-jettronic; en dan heb ik een nette B200E die ik als onderdelendonor kan gebruiken voor de B230F die omgebouwd wordt naar turbomotor, dat blok heeft al de dikke drijfstangen, zuigerbodemsproeiers etc. maar wel ca 300xxx gelopen waarvan zeker een ton op gas, doe daar dus wel zowieso nieuwe zuigerveren/lagers in en misschien ook een setje chinese drijfstangen; dit kopje van deze erop (glimt meer:D) die ik wel weer uit elkaar trek voor een setje grotere kleppen, leuk nokkenasje erin en dan kan hij in de 343. wil dat blok het liefste op KMS laten draaien om softwarematig de koppelcurve onder de 3500rpm een beetje hetzelfde te houden als van een NA 2.3, zal de bak wel prettig vinden denk ik zo...
- V300 register
- Verbannen
-
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Ziet er veelbelovend uit!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Bart Manders;201315 schreef : Het blok dat je daar in de aanhanger hebt liggen heeft volgens mij geen zuigerbodemkoeling.Dan zouden er links naast het oliefilter 3 bultjes moeten zitten op de ingegoten leiding die je van de motorsteun naar het vliegwiel ziet lopen.
Klopt maar de andere 2.3 die ik heb staan heeft het wel:D
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
geluksvogel, lag onder de auto en kon toevallig een propje zien:D bij deze:Fran?ois;200764 schreef : Anjo, heb je een duidelijkere foto van de montage van de gedraaide propjes
die in de gaten van de Pulsair buis komen?
van de week begonnen de problemen en wel met de achterlichten. met verlichting aan remmen resulteerde in een linkerachterlicht dat uit ging, grrrr. had absoluut geen zin om de zooi los te halen en de klemmetjes schoonmaken; verbuigen en de hele rambam dus heb gelijk maar een set achterlichten voorzien van mijn bekende massadraad modificatie en die gemonteerd, g??n massaproblemen meer dus:)
en ook maar even een sneeuwkapje erop geschroefd:)
- V300 register
- Verbannen
-