Stevens '89 360 GL sedan
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;200613 schreef : volgende keer ??rst even de kabel door de dikke hoes heen drukken en op de bougie zetten, daarna pas de dikke hoes over de bougie heen schuiven:D
je ziet het, er zit al corrosie op het uiteinde van de electrode en de hoes zat er losjes op, de kabel zelf raakte de electrode eigenlijk nog nieteens, de kabels stonden daardoor een partij te dansen toen hij stationair liep niet normaal en liep niet echt mooi natuurlijk
heb het al wel vaker gezien bij deze kabels hoor! kan misschien ook nog wel zo zijn dat ze naar verloop van tijd wat lostrillen maar dat zou in principe niet mogen
Volgens mij heb ik ook all??n de kabels vervangen, niet de bougies. En nee, ze gingen er inderdaad niet lekker op, althans ik kon ze er helemaal op drukken en dan liet ik los en dan was het "tik" en dan zat hij weer een stukje omhoog geschoven.
Volgende keer zal ik braaf de hoesjes lichten:hmmz:
Dat gebrek aan binnenspiegel was bij mij ook al een punt van ergernis; twee donderende kinders achterin en niet kunnen zien met welk stuk auto ze elkaar nu weer voor de kop meppen is niet zo handig...
Zaten de achtergordels er nog in? Op die beun-manier onder de bekleding geschoven?
Ik heb trouwens met die gladde achterbanden op die vrijdag in ?januari dacht ik? dat het in een keer zo ging sneeuwen, gewoon naar huis gereden... 3x achterstevoren gestaan, maar wonderbaarlijk genoeg zonder dingen te raken thuis gekomen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
hahahaha ja inderdaad die zaten er nog in:p ik zal er netjes gaatjes in snijden komt goed;)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
inmiddels ook al gedaan;) linker arm zat er niet goed op.volvofiel;200617 schreef : de ruitenwisser afstellen
maarre... nog spannende plannen vwb de velgen?
morgen heb ik als het goed is de velgen in de tuin staan, heb een setje van een collega overgenomen, ben benieuwd hoe het staat; zou niet echt het type velg zijn waar ik naar op zoek ga zoals voor de T maar zijn opzich wel leuk.
- V300 register
- Verbannen
-
Het kontje zonder opsmuk is inderdaad wel strak, nog een spoilertje misschien?
- V300 register
- Verbannen
-
Maar goed, ik ben in ieder geval blij dat deze auto zo goed terecht gekomen is, beter dan ik me kon voorstellen toen ik er in reed. Als ik de foto's zo zie denk ik "breed, laag, glad, kaal... DUITSE STIJL". Staat hem denk ik best goed.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
komt eraan idd, moet hem nog een keertje ophalen:DRenVeld;200622 schreef : Het kontje zonder opsmuk is inderdaad wel strak, nog een spoilertje misschien?
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Goed werk, Anjo!
- V300 register
- Verbannen
-