Stevens '89 360 GL sedan
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
heb vanmiddag de sierlijsten vervangen; staat al een stuk beter!
was niet te zuinig bij het verwijderen van de oude strips, en een daktrimmetje sprong aan gruzelementen, toen zag ik ineens een shiny stukje chroom zitten! eens vlug aan het klooien gegaan en voor iedereen die wel gesteld is op de chroomlook rond de ramen/dak etc, even wetsanden en t chroom komt weer terug!
en ook nog even met paint cleaner over de lak gegaan (nog nieteens echt poetsen dus!) en daarna in de wax gezet, al een hele verbetering.
nu nog even de bumpers/trimming netjes maken..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;201008 schreef : ....het geschroefde uiteinde van de electrode blijf ik maar irritant vinden, die trillen los en dan heb je weer een slecht contactje erbij....
Dat is idd best iritant ja maar makkelijk te verhelpen.Als je voor montage dat geschroefde uiteinde er af draait kun je de schroefdraad op de bougie voorzichtig een beetje beschadigen met een tangetje of zo.Wel zo kort mogelijk bij het porcelein doen.Daarna het uiteinde weer dr op draaien.Door de beschadiging borgt dat uiteinde zich op de schroefdraad.
Ze staat er weer strak bij.Wat ga je doen met die stootstrips op de deuren?De resterende dr bij zoeken of alles dr vanaf?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Oh en Anjo, ik zat nog even te graven in de archieven en mijn GLT-grilletje kwam van Marktplaats. Waar jouw exemplaar dan wel is gebleven, geen idee :+
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-