Stevens '89 360 GL sedan
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Grappig, toen ik vanmorgen om 7.00 uur keek waren er nog 0 reacties en nu al 12... ben benieuwd hoe snel het gaat als die B200 turbo erin gaat
- V300 register
- Verbannen
-
Anjo: 360
Pa: 343
Zus: 340 Turbo?
- Mark Smeets
- Moderator
-
Naast die voorspoiler heb ik de aanvullende delen wel mocht je er ooit een dikke turbo van maken..
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
hahaha, no way!Fran?ois;200599 schreef : Zus: 340 Turbo?
m'n pa heeft toen de T2 turbo er nog op zat 5x achterstevoren gestaan tussen Benschop en zn werk in IJsselstein, ben al lang blij dat hij er niet meer in durft te rijden; zusje durft ook niet meer mee te rijden dus dat scheelt ook, zal ze ook echt niet zelf achter t stuur gaan kruipen;)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Anjo: 360, 343, 340
Pa: fiets
Zus: fiets
- V300 register
- Verbannen
-
:V300: :360:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
volgende keer ??rst even de kabel door de dikke hoes heen drukken en op de bougie zetten, daarna pas de dikke hoes over de bougie heen schuiven:Dsetsunakaede;200571 schreef : de bougiekabels zitten er nog geen 5 maanden op, nieuw bij van Vliet vandaan, dus die zou je kunnen laten zitten. Die heb ik vervangen nadat ik met startproblemen bij een benzinestation gestrand was (bobinekabel had krak gedaan...).
je ziet het, er zit al corrosie op het uiteinde van de electrode en de hoes zat er losjes op, de kabel zelf raakte de electrode eigenlijk nog nieteens, de kabels stonden daardoor een partij te dansen toen hij stationair liep niet normaal en liep niet echt mooi natuurlijk
heb het al wel vaker gezien bij deze kabels hoor! kan misschien ook nog wel zo zijn dat ze naar verloop van tijd wat lostrillen maar dat zou in principe niet mogen
vanavond eerst maar eens aan de gang gegaan met een trage boormachine + caramelschijf, in eerste instantie op alle deuren/voorschermen waar nog niet de dikke GL stootstrips op zitten of die foeilelijke striping op zat
uiteraard ook die vieze NL sticker eraf
toen was ik zo lekker bezig dat ik besloot om ook de volvo embleempjes van de voorschermen af te halen
uiteindelijk hield ik dan alleen de emblemen op de achterklep over.. das ook geen porum, eraf dus; incl de Van Vliet sticker:+
daarna de auto eens redelijk grondig gewassen; motorruimte uitgespoten (blaadjes/troep achter de veerpoottorens vandaan gehaald enzo) en de gehele buitenkant
nu weet ik dus ook hoe hij er ongeveer uit gaat zien na een poetsbeurtje, en vind hem zo met die strakke achterklep al echt dik! (en dan neem ik al een andere achterbumper+zwarte lijstjes mee in gedachten natuurlijk:yesyes:)
een of andere m*ngol heeft het gepresteerd om de voorruit te slopen bij het verwijderen van de binnenspiegel..
setje 2 componenten lijm gehaald
en voetje weer verlijmd, direct naast de beschadigde plek; in principe zou het nu al uitgehard moeten zijn maar heb toch tijd zat dus morgenavond hang ik er wel een spiegeltje aan.
voor de gein even gekeken of de kleur van de voorspoiler redelijk overeen kwam en is het n?t niet. geeft niet, moet de dorpels toch nog definitief afwerken+spuiten en dan kan ik direct de voorspoiler repareren en meespuiten.
had de veerpootbrug van de donkerblauwe 340 nog over en besloot eens te kijken of die gaten redelijk overeen kwamen en warempel, hij paste nog ook!
ga denk ik nog wel een andere buis monteren, lasapparaat sloeg toen ik hem maakte even op hol en maakte een paar 100A hechtjes, daarmee krijg je dus een smeltbad van ?8mm en dat is ?cht geen porum als je het mij vraagt..
nou stond ik daarna eigenlijk te kijken wat ik nog meer kon doen voor 't donker zou worden maar m'n sleutelmaatje kwam me al halen want die had honger:+
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
AvdAkker;200613 schreef : nou stond ik daarna eigenlijk te kijken wat ik nog meer kon doen voor 't donker zou worden
de ruitenwisser afstellen
maarre... nog spannende plannen vwb de velgen?