Arjen's nieuwe 340
- V300 register
- Verbannen
-
Stapeltje remschijven, omhoog.. dan bij de eerste uitlaat een heel klein stukje naar links, daar staan ze volgens mij
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jullie allen hebben een koelkast gewonnen:w00t:Wouter;199057 schreef : zeg dan gewoon 'precies in het midden van de foto' :+
- V300 register
- Verbannen
-
Nu is er heel veel moeite gaan zitten in het vinden van passende binnenste stuurkogels, dus andere was geen optie. Daarom vanavond de binnenste kogels er weer tussen uitgehaald en 1,5 cm draad bij gesneden, en uiteraard ook 1,5 cm in gekort, dit omdat anders de buitenste stuurkogels niet ver genoeg op de stang gedraaid kunnen worden,
Afijn, das ook weer klaar, morgen weer op de uitlijn bank
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Wel mooi als je dan het gereedschap en de kennis hebt om dat zelf d.m.v een modificatie op te kunnen lossen.
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;199122 schreef : Eens even denken...dus je had tot de ingreep aan het draad van de stuurkogels een enorme toe-out als ik het goed begrijp?
Wel mooi als je dan het gereedschap en de kennis hebt om dat zelf d.m.v een modificatie op te kunnen lossen.
Het wiel moest als het ware verder naar binnen gezet worden, als dat de schroefdraad dat toe liet, de modificatie is goed gelukt, want de 340 is uitgelijnd:)
En ik kan zeggen dat het al het werk waard is geweest, want hij rijdt echt fijner. En met inparkeren is de stuurbekrachtiging super..
Was ook nog even op de sloop, en vond daar een stel prachtige deurkaarten op een sloper, bij de mijne is de bekleding wat aant bubbelen, was me al een doorn int oog.
De mijne zijn geheel beige, degene die ik nu heb hebben de boven kant grijs, zoals het dash, en dat vind ik eerlijk gezegd nog mooier ook.
Ook heb ik een toerenteller gevonden, dus die wil ik er ook graag in hebben.
Heb er ooit eens iets van gelezen, maar hoe sluiten wij de toerenteller aan? Is alles al voorbedraad tot in het klokhuis? Of moet ik kabels gaan trekken?
Alvast vriendelijk dank voor de info die ik ga krijgen:humor:
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Om er zeker van te zijn of dit bij jouw '77'ook het geval is:
Connector_bezetting_instrumentenpaneel
P.S: ik zag net al bladerend door dit topic dat sommige foto's niet meer degenen zijn die je waarschijnlijk oorspronkelijk had geplaatst.
- V300 register
- Verbannen
-
Hmm, vanavond door omstandigheden gereden in een 340 vario van 85, oef wat een verschil.. Ik wist dat de mijne veel te veel toeren draait, maar wat is dit anders..
Dat er bij mij iets mis is, das nu wel duidelijk. Over een paar weken ga ik naar Erik, nu ik weet hoe de auto ook kan rijden, kijk ik daar echt naar uit..
Ik kan er zelf ook mee aan het testen en rommelen gaan, maar ik wil heel graag dat er eens iemand naar kijkt die blindelings weet hoe dingen moeten zijn..