Arjen's nieuwe 340
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
mastertje;198094 schreef : En hier aan de linkerkant ziet u de 340. Een uitstervend ras, die zijn plaats in de natuur verloren heeft. Niet voeren aub.
- V300 register
- Verbannen
-
Leuk bedacht;) Maar voorlopig ben ik absoluut niet van plan hem te laten sterven:Dmastertje;198094 schreef : En hier aan de linkerkant ziet u de 340. Een uitstervend ras, die zijn plaats in de natuur verloren heeft. Niet voeren aub.
Trouwens vreselijk leuk hoeveel positieve reacties ik kreeg tijdens de meeting op de 340, uiteraard heb ik ze allemaal verwezen naar dit forum:groovy:
- V300 register
- Verbannen
-
Pomp geplaatst:
De bevestiging:
Ook Heb ik een nieuw stuk retour leiding opgesnort, 15mm binnenwerks, bestand tegen ATF, was overigens nog wel even zoeken. Vond hem uiteindelijk op mijn werk:)
V-snaartje nieuw:
En die ook meteen gemonteerd:
Eerste leidingwerk gelegd:
En daarna begonnen met de demontage van het stuurhuis, deze inbusboutjes moeten los, aan de achterzijde zitten moeren, dit is de bestuurders kant:
Andere zijde:
Deze kap om de koppeling stuurstang-stuurhuis tik je met een kleine schroeverdraaier zo open)zijn 2 geklikte helften:
Onder deze kap vind je dan een inbusbout-moer verbinding, draai die los en je krijgt dit als resultaat:
Vervolgens de stuurkogels los:
En dan ligt hij eral onderuit:
Ik heb meteen beide voorpoten gedemonteerd, omdat ik daar morgen de nieuwe dempers in plaats. Maar daar zal een aparte How to voor komen..
Nu pitten, morgen weer verder:D
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
En ik hou er wel van om iets aparts te hebben:D
Ondertussen zit de stuurbekrachtiging eronder, wat een gemartel.. maar das klaar, nu gauw de schokkers gaan doen.
- V300 register
- Verbannen
-
Motorsteunen moesten aan de achterzijde beide weg, vooras moest gelost worden, en dan nog een uur bezig om 1 boutje aan te draaien..
Gaten van vooras en stuurjuis kwamen niet overeen, die moest ik dus aanpassen op de vooras..
Brak nog een bout af in het stuurhuis, kon hij er weer onderuit, en helemaal uit moeten boren, maar ale he, nu eerst een Heiniken..
Et stuurhuis:
Uiteraard heb ik nog wat meer plaatjes, maar die volgen morgen, evenals de "how to" voor de schokbrekers..
PROOST:D
- V300 register
- Verbannen
-