show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Bart's 340 GLE Millionaire

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-07-2012 22:43 #910015 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bart's 340 GLE Millionaire
Leuk om te horen (of ehh, lezen dan :+), Erik :y:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-07-2012 18:04 #910040 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bart's 340 GLE Millionaire
Die motorbeschermplaat verwijderen, daar heb je toch geen brug voor nodig? zelfs zonder krik lukt het me! paar m6 schroefjes en hij komt er zo onderuit

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
03-07-2012 20:20 #910052 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Bart's 340 GLE Millionaire
En zo leer je er elke keer weer wat bij, erg leuk is in ieder geval mijn ervaring!

Het is op de foto wel duidelijk te zien wat het verschil in dikte is tussen een 'dikke' en een 'dunne' uitvoering.

Mooie foto van die beugel ook, heb je die nog aangepast aan de 'dunne' radiateur? (ik ga later deze zomer ook de huidige 'dikke' vervangen door en 'dun' exemplaar namelijk)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-07-2012 22:59 #910066 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bart's 340 GLE Millionaire
@ Joris:
Goed om te weten! De hoofdreden voor mij was echter dat er net voor de auto een boompje stond, en ik die kap dus maar amper naar voren kon schuiven. De kap zit bij mij overigens vast met tie-raps. Als er dan een keer een steentje of een tak of iets tegenaan komt, kan die kap net iets bewegen wat het verschil kan betekenen tussen heel of kapot ;)

Wouter76;202363 schreef : Mooie foto van die beugel ook, heb je die nog aangepast aan de 'dunne' radiateur? (ik ga later deze zomer ook de huidige 'dikke' vervangen door en 'dun' exemplaar namelijk)


Ik heb er een paar stukjes van die dubbelzijdige mousse-tape. Een beetje beun, maar veel kans is het toch maar voor even :D

Waarom wil je eigenlijk een dunne radiator plaatsen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
03-07-2012 23:12 #910071 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Bart's 340 GLE Millionaire
Dat is eigenlijk geen kwestie van willen, ik kon de radiateur voor een mooie prijs kopen van een bedrijf wat o.a. radiateuren reviseerd, het betreft een origineel exemplaar wat daar al een aardige tijd in het schap stond, vandaar.

Tijdelijk is jouw oplossing vast wel genoeg, aangezien ik het permanent goed vast wil hebben zitten moet ik maar eens gaan broeden op een goede oplossing hiervoor.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-07-2012 23:17 #910072 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bart's 340 GLE Millionaire
Misschien is het een idee om andere steuntjes te halen op de sloop? Veel kans zijn de ijzeren beugeltjes het zelfde, en zijn enkel de rubbers anders (weet ik niet zeker, maar lijkt me logisch). Dit kan nooit veel kosten lijkt me.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
04-07-2012 12:29 #910085 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Bart's 340 GLE Millionaire
Is een goed idee inderdaad!, had ik nog niet aan gedacht, of even via een advertentie.

Ik meende ooit begrepen te hebben van Anjo dat inderdaad alleen de rubbers verschillen.


DING-DONG....: TC, infobalie alstublieft, TC, infobalie...:D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-07-2012 12:31 #910087 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bart's 340 GLE Millionaire
Klopt, alleen de rubbers zijn anders. ik heb het opgelost met ander rubber; fietsband

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
04-07-2012 12:34 #910088 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Bart's 340 GLE Millionaire
Hahaha zit ik om de TC te roepen, en ondertussen word het antwoord getypt. :)

Grappig dat jij het zo hebt opgelost Jos, daar zat ik ook al even aan te denken, zo'n stuk buitenband o.i.d.

Maar stiekem zou ik het toch wel graag op de originele manier oplossen.

Tot zover maar even, ik loop hier iemand anders zijn topic te vervuilen...:o

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-07-2012 12:35 #910089 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bart's 340 GLE Millionaire
Binnenband werkt beter.. flexibeler enzo

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD