340 gekte gaat verder: Jelle's nieuwe 340 1.4 L uit '83
- V300 register
- Verbannen
-

Ik zou er niet al te veel meer mee rijden, voor je het weet zegt de andere riem ook *pang* en dan sta je stil. Gewoon zorgen dat je nieuwe riemen in huis haalt, en ze zsm er onder wippen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
het punt is dat het ontwerp van die deur en de manier waarop 'ie gespoten is niet op elkaar aansluit. Als je de chroomstrip van een spijltjesportier afhaalt, zie je dat de buitenhuid aan de binnenhuid gepuntlast is. Die binnenhuid komt op ong. 10 cm vanaf de hoeken in contact met de buitenhuid, en precies die aansluiting gaat al-tijd roesten.
het grappige is echter, dat dit gewoon jaaaaren kan roesten zonder dat je het merkt omdat die strip er overheen zit. Je kunt je voorstellen dat ze er in de fabriek al mee hebben lopen klooien omdat het echt een rotwerk is om die strip erop te zetten. Ze zullen de zaak onbedoeld beschadigd hebben, terwijl het al niet sterk is.
maar nu komt de aap uit de mouw; zodra de roest al zichtbaar is, kun je het lasapparaat tevoorschijn halen. Jij hebt nu namelijk iets geplamuurd wat van binnenuit is gaan roesten en letterlijk overal om die plamuurplek heen, zit flinke roest aan de binnenkant.
ofwel; als die auto buiten staat, kun je er na komende winter op rekenen dat die plaat plamuur er een keer afvalt als je de deur dichtslaat. Maar kort ervoor komt er al een mooi roestrandje omheen, dus het zal niet geheel onaangekondigd zijn.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
voor die tijd wel zorgen dat je nieuwe in huis hebt.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
als je het nog nooit gedaan hebt is het geen leuke klus die je wel even doet. Er zijn meerdere handigheidjes... en een hefbrug is eigenlijk wel noodzakelijk
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
FP146;176935 schreef : Haha naar Veldhoven met 1 riem? Wordt lastig denk ik
*pang*
Moet je veel gas geven om de riem in beweging te zetten?
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zal even kijken of die kennis van me deze riemen kan vervangen, zo niet dan zal ik even kijken of ik 11 juni een plek vrij heb cq de riemen al binnenheb (is ook weer een kwestie van geen cent te makken).
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Wel meer ook toch? Dafjes zat met maar 1 riem... :+antiekeradio;176954 schreef : Waarom niet? er zijn ook mensen die soms wel 10.000 km op 1 riem gereden hebben.