show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
1984 Volvo 360 GLS van Chris
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-10-2011 09:50 #890480
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1984 Volvo 360 GLS van Chris
Heeft de auto nu een renix of een oud type verdeler? 123 is het geld wel waard alleen misschien niet zo in jouw geval.
Waarom bouw je de 360 niet om naar L-jet of een andere goedkope simpele injectie. Die R-sport kitjes halen echt geen geweldig vermogen op een B19A. Vanaf dat ze uit de fabriek kwamen waren de carbs al te klein. Zonde om zoveel geld in iets dat sub-optimaal is te steken.
L-Jet kun je er binnen een dag op hebben. Heeft Erik vast liggen.
Met L-jet en de k-nokkenas haal je ook wel 125-130pk. Voor die carbs kun je vast wat geld terug krijgen om nog wat meer mods te financieren.
Of een simpele stromberg erop zetten. Cheap, simpel en je hebt weer een rijdende auto.
Het meeste plezier heb je altijd met een auto die rijdt.
Waarom bouw je de 360 niet om naar L-jet of een andere goedkope simpele injectie. Die R-sport kitjes halen echt geen geweldig vermogen op een B19A. Vanaf dat ze uit de fabriek kwamen waren de carbs al te klein. Zonde om zoveel geld in iets dat sub-optimaal is te steken.
L-Jet kun je er binnen een dag op hebben. Heeft Erik vast liggen.
Met L-jet en de k-nokkenas haal je ook wel 125-130pk. Voor die carbs kun je vast wat geld terug krijgen om nog wat meer mods te financieren.
Of een simpele stromberg erop zetten. Cheap, simpel en je hebt weer een rijdende auto.
Het meeste plezier heb je altijd met een auto die rijdt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-10-2011 20:27 #890523
door V300 register
Nee, ik ben gestopt en heb nog even staan kijken...!
Zwaaien vond ik te laf.
Beantwoord door V300 register in topic 1984 Volvo 360 GLS van Chris
ZwerverRoodbaard;187019 schreef : Jep met een beetje geluk aankomend weekend de veerpoten ophalen bij Anjo en dan kunnen we er weer aan verder Erik.
Ik zal je vanmiddag nog even bellen om een nieuwe afspraak te maken. De auto zal dan wel met ambulance weer terug naar de Achterhoek moeten, aangezien het voor geen meter opschiet met die carbs :@
Nu alleen nog een goede manier vinden om de langere wielbouten in de achteras te krijgen...
@Arnoud,
Nog netjes gezwaaid
Nee, ik ben gestopt en heb nog even staan kijken...!
Zwaaien vond ik te laf.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-12-2011 14:38 #892931
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic 1984 Volvo 360 GLS van Chris
Zo gisteren bij Erik in de schuur de nieuwe veerpoten eronder gezet met de Golf Koni's.
Staat erg fleurig onder de vieze wielkuipen, maar de auto gaat weer terug naar de Achterhoek om van de winter in de garage te overnachten.
Zo heb ik thuis weer wat te doen en kan ik even plannen wat de volgende stappen gaan worden.
Heb nou een beetje het idee dat ik de verkeerde volgorde volg...eerst mooie onderdelen erop en daarna al het vieze werk oplossen
PS: Dikke props aan Anjo, want tijdens het slepen van de auto naar Wijchen voelde de demping voor al erg goed!!
Staat erg fleurig onder de vieze wielkuipen, maar de auto gaat weer terug naar de Achterhoek om van de winter in de garage te overnachten.
Zo heb ik thuis weer wat te doen en kan ik even plannen wat de volgende stappen gaan worden.
Heb nou een beetje het idee dat ik de verkeerde volgorde volg...eerst mooie onderdelen erop en daarna al het vieze werk oplossen

PS: Dikke props aan Anjo, want tijdens het slepen van de auto naar Wijchen voelde de demping voor al erg goed!!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2013 21:58 #933642
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 1984 Volvo 360 GLS van Chris
nou Chris, zoals Bert Visser het zo mooi kan zeggen: "vertel vertel vertel!"
:loser:

Moderators: Mark Smeets