show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
De autoavonturen van Ruben
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-11-2011 20:02 #892062
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De autoavonturen van Ruben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-11-2011 17:38 #892285
door V300 register
Wacht nog steeds op de pomp, volgens het trackingnummer kan hij ieder moment binnen zijn.
Afgelopen weekend een leuke gadget gekocht.
nagaz24.pl/stag-tap-01-ignition-advance-...tor,s,2764,p,en.html
Voor wat meer info, de handleiding:
www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files...P-01_02%20manual.pdf
Te goedkoop om niet te proberen.
Dit is eigenlijk een piggyback die het mogelijk maakt om de ontsteking beter af te stellen, ook bij motoren met een renix ontsteking. Geschikt voor diverse (bijna alle) vliegwielpatronen.
Je kunt met behulp van diverse signalen (ook bij turbo) de ontsteking vervroegen of verlaten.
Eigenlijk ontworpen om motoren op LPG beter af te stellen. Een LPG motor kan veel meer vervroeging hebben dan benzine. Het is natuurlijk te gebruiken bij een motor die op benzine of E85 loopt.
Ik hoop echt dat de auto snel weer loopt. Geen vervoer, geen vrijheid/onafhankelijkheid doet me geen goed en ik ben wel heel benieuwd naar de aangepaste ecu.
Afgelopen weekend een leuke gadget gekocht.
nagaz24.pl/stag-tap-01-ignition-advance-...tor,s,2764,p,en.html
Voor wat meer info, de handleiding:
www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files...P-01_02%20manual.pdf
Te goedkoop om niet te proberen.
Dit is eigenlijk een piggyback die het mogelijk maakt om de ontsteking beter af te stellen, ook bij motoren met een renix ontsteking. Geschikt voor diverse (bijna alle) vliegwielpatronen.
Je kunt met behulp van diverse signalen (ook bij turbo) de ontsteking vervroegen of verlaten.
Eigenlijk ontworpen om motoren op LPG beter af te stellen. Een LPG motor kan veel meer vervroeging hebben dan benzine. Het is natuurlijk te gebruiken bij een motor die op benzine of E85 loopt.
Ik hoop echt dat de auto snel weer loopt. Geen vervoer, geen vrijheid/onafhankelijkheid doet me geen goed en ik ben wel heel benieuwd naar de aangepaste ecu.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-11-2011 21:35 #892302
door V300 register
Daarom hebben we allemaal meerdere 300's.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-11-2011 14:24 #892391
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-11-2011 15:48 #892401
door V300 register
:w00t:Mooi! Ben benieuwd!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-11-2011 19:09 #892412
door V300 register
Was net zo rustig op de weg hier:humor:
- Tim Schoutrop
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-11-2011 23:05 #892436
door Tim Schoutrop
Beantwoord door Tim Schoutrop in topic De autoavonturen van Ruben
Pomp ziet er goed uit, staan er nog nummers op de pomp? Kun jij deze pomp zo aansluiten of heb je nog verloopnippels moeten gebruiken.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-11-2011 13:28 #892513
door V300 register
Gisteren vanuit school (maastricht) met de bus naar de 360. Vanalles van gereedschap meegenomen maar natuurlijk weer net niet die dop #10.
Wel de drukregelaar vervangen, relais omgewisseld en de accu terug geplaatst.
Vanochtend rond 9.00 weer de bus gepakt. Bocholtz (daar staat de 360) ligt misschien 8-10klm van Kerkrade. OV doet daar dankzij geweldige aansluitingen ongeveer 50min over. Als je geluk hebt dat een bus net iets sneller is dan normaal en de andere iets vertraging heeft ben je er binnen 20-25min.
De pomp zit gemonteerd in een houder (3/4 x dop 10), deze houder zit op een plaat die aan de bodem van de auto zit (weer 3/4 x dop 10).
Als je de plaat en de houder los hebt kom je vrij goed bij de pomp.
Vervolgens heb ik de slang van het filter naar de pomp los gemaakt. Daar een dikke bout ingezet en die met een slangklem vastgezet.
Hoewel de ebay pomp fysiek ongeveer 30% groter is, past de beugel van de originele pomp prima.
De uitgang van de pomp past ook door de delen van de originele pomp om te wisselen 1-1 op de rest van de leiding.
Wat betreft de stroom, de originele pomp heeft andere stekkers dan de nieuwe. Originele stekkers moet je afknippen en vervangen door de nieuwe (de stekkertjes die bij de pomp zitten zijn echt waardeloze kwaliteit).
Enige struikelblok vanochtend was de slang van het filter naar de pomp. Die is net iets te klein om netjes op de pomp te passen en is te poreus om te forceren. Vervelendste is ook nog dat het maar om max. 10cm gaat. Nja daar komende week een nieuw stukje voor halen dan is dit hopelijk klaar. Ik ben er in ieder geval klaar mee, deze week heb ik wel bijna 10 auto's gekocht.
Wel de drukregelaar vervangen, relais omgewisseld en de accu terug geplaatst.
Vanochtend rond 9.00 weer de bus gepakt. Bocholtz (daar staat de 360) ligt misschien 8-10klm van Kerkrade. OV doet daar dankzij geweldige aansluitingen ongeveer 50min over. Als je geluk hebt dat een bus net iets sneller is dan normaal en de andere iets vertraging heeft ben je er binnen 20-25min.
De pomp zit gemonteerd in een houder (3/4 x dop 10), deze houder zit op een plaat die aan de bodem van de auto zit (weer 3/4 x dop 10).
Als je de plaat en de houder los hebt kom je vrij goed bij de pomp.
Vervolgens heb ik de slang van het filter naar de pomp los gemaakt. Daar een dikke bout ingezet en die met een slangklem vastgezet.
Hoewel de ebay pomp fysiek ongeveer 30% groter is, past de beugel van de originele pomp prima.
De uitgang van de pomp past ook door de delen van de originele pomp om te wisselen 1-1 op de rest van de leiding.
Wat betreft de stroom, de originele pomp heeft andere stekkers dan de nieuwe. Originele stekkers moet je afknippen en vervangen door de nieuwe (de stekkertjes die bij de pomp zitten zijn echt waardeloze kwaliteit).
Enige struikelblok vanochtend was de slang van het filter naar de pomp. Die is net iets te klein om netjes op de pomp te passen en is te poreus om te forceren. Vervelendste is ook nog dat het maar om max. 10cm gaat. Nja daar komende week een nieuw stukje voor halen dan is dit hopelijk klaar. Ik ben er in ieder geval klaar mee, deze week heb ik wel bijna 10 auto's gekocht.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-11-2011 11:54 #892550
door V300 register
Kan je niet beter de auto slepen naar een plek dichtbij?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-11-2011 20:30 #892643
door V300 register
Hoe gaat het hier?
Moderators: Mark Smeets