show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
De autoavonturen van Ruben
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2010 20:10 #852975
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic De autoavonturen van Ruben
Die mistlampen zijn zeker handig! Ik heb ze ook, maar dan van Ducellier. M?t afdekkappen voor in de zomer

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
16-11-2010 22:32 #852994
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic De autoavonturen van Ruben
Een partij extra lampen staat altijd goed!

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-11-2010 23:13 #852998
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De autoavonturen van Ruben
NIce, al die leuke reacties..
Verder heb ik de kentekenplaat mooi recht en weer zwart gemaakt,de binnen spiegel vervangen door een niet-wazige, tankdop gespoten, trekhaak gespoten, en gekeken naar hoe ik het contactslot moet verplaatsen/vervangen. Maar dat is nogal een klus..
Verder heb ik de kentekenplaat mooi recht en weer zwart gemaakt,de binnen spiegel vervangen door een niet-wazige, tankdop gespoten, trekhaak gespoten, en gekeken naar hoe ik het contactslot moet verplaatsen/vervangen. Maar dat is nogal een klus..

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-11-2010 09:45 #853011
door V300 register
Afgelopen week nog het nodige aan de AX gedaan. Uitlaat (spruitstuk) gisteren terug geplaatst, doorlassen is nu zo goed als klaar (alleen de vooras moet nog). Vandaag de radiatieur terug plaatsen, beginnen met de montage van de stoelen etc. 4 december komt toch weer akelig dichtbij.
Voor de 340 nog het nodige aangeschaft:
- 2.5" magnaflow turbo demper, dat is een high flow reflectie demper (high flow/low noise).
- nieuw wideband kitje, kan ik hem straks als er misschien een ander blok in komt tenminste goed op LPG afstellen. Leuke nieuwe versie van de JAW.
- Wat flexstukken in 3", 2.5" en wat V-band spul in dezelfde maat.
- 340 1.7 gekocht, zal ik als het goed is vrijdag a.s. ophalen met Jens. Dan vrijdag en zaterdag slopen. (Vorige eigenaar heeft het kenteken al ingeleverd, auto was dus alleen maar interessant voor de onderdelen.)
Vandaag of morgen nog ??n absorbtiedemper en een paar reservebochten bestellen. Snel bij Dafhobby langs voor een koppelingsset.
Kop laten vlakken. Waarschijnlijk nog wat dingen voor de LPG installatie aanschaffen, nieuwe venturi en misschien een nieuwe verdamper. Weet niet of de huidige voldoende gas voor een B20 kan leveren. Straks maar eens even opzoeken.
Voor de 340 nog het nodige aangeschaft:
- 2.5" magnaflow turbo demper, dat is een high flow reflectie demper (high flow/low noise).
- nieuw wideband kitje, kan ik hem straks als er misschien een ander blok in komt tenminste goed op LPG afstellen. Leuke nieuwe versie van de JAW.
- Wat flexstukken in 3", 2.5" en wat V-band spul in dezelfde maat.
- 340 1.7 gekocht, zal ik als het goed is vrijdag a.s. ophalen met Jens. Dan vrijdag en zaterdag slopen. (Vorige eigenaar heeft het kenteken al ingeleverd, auto was dus alleen maar interessant voor de onderdelen.)
Vandaag of morgen nog ??n absorbtiedemper en een paar reservebochten bestellen. Snel bij Dafhobby langs voor een koppelingsset.
Kop laten vlakken. Waarschijnlijk nog wat dingen voor de LPG installatie aanschaffen, nieuwe venturi en misschien een nieuwe verdamper. Weet niet of de huidige voldoende gas voor een B20 kan leveren. Straks maar eens even opzoeken.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-11-2010 16:27 #853202
door V300 register
Gisteren samen met Jens de B14 uit zijn 340 gehaald. Binnen 45 min stond hij op een bokje.
Vanochtend in Amstelveen de 340 1.7 opgehaald, vanmiddag al begonnen met slopen. Nu eerst nog een paar uurtjes werken en vanavond de 1.7 uitbouwen.
Morgen de B14 uit het groene monster halen en in de 340 van Jens zetten, daarna maar eens kijken wat we met de 1.7 delen gaan doen.
Vanochtend in Amstelveen de 340 1.7 opgehaald, vanmiddag al begonnen met slopen. Nu eerst nog een paar uurtjes werken en vanavond de 1.7 uitbouwen.
Morgen de B14 uit het groene monster halen en in de 340 van Jens zetten, daarna maar eens kijken wat we met de 1.7 delen gaan doen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-11-2010 03:07 #853234
door V300 register
Ruben, ik heb nog wel interesse in wat kleine dingetjes zoals de 'dampbel afscheider' (zit naast de radiator, verbonden met 3 slangen aan b.pomp en leidingen vanaf de tank) en het t-stukje van de carter ontluchting.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-11-2010 17:42 #853269
door V300 register
Omdat ik mijn zus beloofd had om te helpen met wat verhuiswerkzaamheden vandaag nog niets gedaan aan de 340. Gisteren wel al de 1.7 uitgebouwd en de 340 gestript.
Komend weekend swappen we de B14 uit de groene in de andere 340. Daarna moet er weer zo snel als mogelijk een blok in de groene.
Morgen maar eens kijken of de sloper AX die we nog hebben staan, ingezet kan worden als tijdelijke auto om de groene 340 even vrij te geven, weekje ofzo.
Komend weekend swappen we de B14 uit de groene in de andere 340. Daarna moet er weer zo snel als mogelijk een blok in de groene.
Morgen maar eens kijken of de sloper AX die we nog hebben staan, ingezet kan worden als tijdelijke auto om de groene 340 even vrij te geven, weekje ofzo.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-11-2010 16:47 #853657
door V300 register
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
26-11-2010 17:04 #853662
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic De autoavonturen van Ruben
Topictitel@ Het groene Volvo hart van Limburg (?)
Op dit moment dus even wit begrijp ik
Op dit moment dus even wit begrijp ik

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-11-2010 17:26 #853664
door V300 register
Doe maar niets met de naam/type van de auto, daarvoor wissel ik te vaak:$
Moderators: Mark Smeets