De autoavonturen van Ruben
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Nu de 340/de GLS nog;)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;156861 schreef : Zijn ze zo snel verkocht? De advertenties zijn verdwenen.
Staan inmiddels op marktplaats.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben ?cht nog opzoek naar achterdempers.. Als je die hebt liggen (het liefst tweedehands, maar wel goed/redelijke staat) ben ik je man

- V300 register
- Verbannen
-
flyhart;157060 schreef : Wauw, zeg je dat je de onderdelen van de 360 GLS wegdoet?
Ik ben ?cht nog opzoek naar achterdempers.. Als je die hebt liggen (het liefst tweedehands, maar wel goed/redelijke staat) ben ik je man
Nee dat zeg ik niet. Betreft de 340 en 360, niet de onderdelen ervan.

- V300 register
- Verbannen
-
Foto's van de nieuwe 340 volgen nog, haal hem van de week op/ dan komt hij deze kant op.
Nu moet alleen nog de 360 nog de deur uit. Is blijkbaar niet veel serieuze interesse in, standaard ophanging (originele dempers etc) gaat komende week waarschijnlijk weer terug onder de auto, ga dat niet voor een appel en een ei meegeven. Komen de goodies onder de nieuwe aanwinst. Zaten er maar zoveel uren in een dag, als plannen in mijn hoofd.
Heb twee weken terug samen met een vriend een Citroen AX cup auto gekocht om mee op Zolder te rijden. Leuk ding, afgelopen weken al veel aan gewerkt.
Ohja heb een offerte voor de aangepaste stoel ontvangen. Een dergelijk stoel in een V300 plaatsen (incl. de stoel, logisch) kost net geen E2000.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
De nieuwe 340, bedoeling is om er tot komend voorjaar mee te rijden of ik dat haal is een tweede :$