De autoavonturen van Ruben
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;159064 schreef : Doet 'ie wel vaker aan spuitwerk? Ik heb ook wel e.e.a. liggen waar ik maar niet aan toe kom
Nee, niet echt vaker. Kan hem eens vragen.
v0lv0freak;159066 schreef : spuitwerk aan een GLE? Dat maakt ons nieuwschierig
Motorkap, dak, schuifdak, kofferklep, wielkastranden, plekje op een deur. Kom gerust eens langs.
Denk niet dat ik Jens zo 1,2,3 kan overhalen om een draadje aan te maken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Tim Schoutrop
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
TimTim;159084 schreef : Je bent goed bezig geweest met mijn oude green machine:)
Dankje.
Vandaag de winterbanden op een set MKII staalvelgen die ik nog van de GLS had, laten leggen.
Komend weekend even wat velgen en banden wisselen. Als het lukt wil ik ook nog een set spatlappen monteren. In eerste instantie was het de bedoeling om deze op de gls te zetten. Nu krijgt de 340 alle goodies.
Demogelijke koper die vandaag naar de GLS heeft gekeken, haakte helaas af. Misschien haal ik er nog wat onderdelen af zodat de prijs nog iets naar beneden kan. Als er dan nog geen serieuze interesse komt, houd ik de nog zelf. Dikke olie in de dempers, cheap ne. camber. Buget mods. Beetje crossen door het bos is nooit weg:woei:
4 December gaat de AX naar Zolder, als er geen koper voor de 360 is, kan ik er 20 november een dagje mee driften:D Met de 340 lukt dat niet zo goed, teveel grip op de achteras (brede banden en LPG tank) en te weinig vermogen.
- V300 register
- Verbannen
-
Wat een prachtbak

- V300 register
- Verbannen
-
Ruben;159060 schreef : Op ebay.de voor niet al teveel geld een Renault Laguna 2.0 8v uitlaatspruitstuk gekocht. Mooie lange runners. Door het verloop van de runners past het zo te zien ook met een carb inlaatspruitstuk. In tegenstelling tot het B18E/B20F uitlaatspruitstuk.
Zo ziet het er uit, de v-band vlens passend maken en nadat alle roest weg is geslepen zodat het lassen goed gaat:
Wie heeft een frees nodig als je een bandschuurmachine hebt? Flens is weer goed vlak na lassen binnenkant. Ook gelijk aan paar kleine scheurtjes dichtgelast.
resultaat:
- V300 register
- Verbannen
-
Nu toch nog maar snel een nieuwe koppelingsset halen voor de B20 en het blokje klaar maken.
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Het was me een partij mistig.. niet normaal.
Inmiddels stuk helderderder geworden weer