show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
340 GL vario 1986 van Gerrit
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-08-2011 16:03 #883936
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
Denk eraan de lek hoeft niet te zijn waar het water uitkomt!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-08-2011 17:09 #883941
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
ruitrubber aan zowel ruitkant als carrosseriekant gekit? Rondom?
misschien lekkage aan het schuifdak? het water stroomt de "opvangbak" in en stroomt vervolgens door de a-stijl in, waarna het ter hoogte van het dashboard weer uitstroomt en op de vloer belandt?
misschien lekkage aan het schuifdak? het water stroomt de "opvangbak" in en stroomt vervolgens door de a-stijl in, waarna het ter hoogte van het dashboard weer uitstroomt en op de vloer belandt?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-08-2011 18:49 #883948
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
De plek weet ik wet, het is onderaan de voordeur in de voorste bocht en hoe ik het rubber ook zet het blijft zich erlangs wurmen en de deur sluit best wel goed aan, zou het rubber te dun zijn?/ Of misschien hangt de deur er niet helemaal goed in?? Ikke niet wete. Het rubber is een goed jaar oud en nog helemaal top.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-09-2011 00:33 #885245
door V300 register
Zo, beide deurpanelen zijn er weer uit geweest en het folie zit nu goed gekit (althans daar ga ik van uit:)) maar het blijft mooi, zo'n strakke roestvrije deur aan de binnenkant. Laatste weken veel met kinderen gereden voor school, dan mis je toch wel die 2 extra deuren achterin zeg. Denk niet dat ik snel een 5-deurs vario zal vinden in de staat zoals de mijne nu is.:nono:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-10-2011 21:50 #886533
door V300 register
Ohoh, heb per ongeluk een andere auto gekocht haha.
Viavia bood iemand mij een Honda Accord sedan 2.0 automaat aan van 1986 maar nog wel met carburateur. Strakke auto, en vooral 4-deurs en stuurbekrachtiging zodat mijn vrouw er ook in kan rijden. Nu vind ik de vario niet zo zwaar sturen maar na 4 kids en bekkeninstabiliteit zweert ze toch echt bij stuurbekrachtiging en die Honda heeft ook nog eens zo'n parkeerstand, gaat echt heel licht. Nu zal de Volvo binnenkort wel in de verkoop gaan, de oudste gaat binnenkort wel lessen maar wil een schakelbak.
Viavia bood iemand mij een Honda Accord sedan 2.0 automaat aan van 1986 maar nog wel met carburateur. Strakke auto, en vooral 4-deurs en stuurbekrachtiging zodat mijn vrouw er ook in kan rijden. Nu vind ik de vario niet zo zwaar sturen maar na 4 kids en bekkeninstabiliteit zweert ze toch echt bij stuurbekrachtiging en die Honda heeft ook nog eens zo'n parkeerstand, gaat echt heel licht. Nu zal de Volvo binnenkort wel in de verkoop gaan, de oudste gaat binnenkort wel lessen maar wil een schakelbak.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-10-2011 15:12 #886675
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
Oh jee...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-10-2011 21:49 #886955
door V300 register
Vanmiddag, een momentje, ging in de regen best wel rap over de rotonde bij Noordeloos en ja hoor, ze brak van achteren uit. En ineens kwam de antislipcursus automatisch boven, 3 keer heel snel tegensturen om steeds de volgende zwieper op te vangen en ja hoor daar was ze weer. Echt het hart even in de keel maar daarna voelde ik me toch wel super, het was echt zo onverwacht en dan toch automatisch goed handelen, tof, waren best wel pittige zwiepers.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
12-10-2011 22:18 #886958
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
Jaja tailhappy he zo'n brute 340, die 70 pk zijn soms maar moeilijk te temmen

Ik vind het knap van je dat je zo'n onverwachte zwieper nog onder controle wist te krijgen, ik speel heeeeeel soms in de regen ook wel een een momentje maar meer dan een stapje opzij zetten doet de kont dan niet (ehh nou ja op die keer in de sneeuw na dan...:f)

Ik vind het knap van je dat je zo'n onverwachte zwieper nog onder controle wist te krijgen, ik speel heeeeeel soms in de regen ook wel een een momentje maar meer dan een stapje opzij zetten doet de kont dan niet (ehh nou ja op die keer in de sneeuw na dan...:f)
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-10-2011 22:40 #886962
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
en dan heb ik 40 pk te temmen met mijn daf 46 :humor:..het zou zonde zijn van zo'n mooie 340..deze 340 ga je toch niet verkopen?Wouter76;185903 schreef : die 70 pk zijn soms maar moeilijk te temmen
![]()
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-10-2011 11:47 #886981
door V300 register
Tja, ze reed weer super vanochtend. Heb nu al 2 collega's die der willen hebben maar de ??n denkt haar nog goedkoper te krijgen dan de ander, grapjassen:hmmz2:
Vind het wel moeilijk, het is echt een goed autotje met 123000 echte km's en ze rijdt super, binnenkort moet wel de koppelingsplaat vervangen worden, bij de laatste sleuteldag is het plaatje 0,5 ertussen gegaan.
Maar ja, 3 auto's is toch iets teveel van het goede en mijn vrouw rijdt gewoon niet in de 340 terwijl ze de stuurbekrachtiging en 4 deuren van de Accoord nu al onderkwijlt. Ik kom dan in de situatie dat ik de 340 alleen in de wintermaanden zou gaan rijden en dat is wel erg zonde. Auto is hard, motor loopt super en de vario ook, riemen zitten er nu 20.000km onder, ze zijn alleen koud wel lekker gehorig voor de buren.:halo:
Vind het wel moeilijk, het is echt een goed autotje met 123000 echte km's en ze rijdt super, binnenkort moet wel de koppelingsplaat vervangen worden, bij de laatste sleuteldag is het plaatje 0,5 ertussen gegaan.
Maar ja, 3 auto's is toch iets teveel van het goede en mijn vrouw rijdt gewoon niet in de 340 terwijl ze de stuurbekrachtiging en 4 deuren van de Accoord nu al onderkwijlt. Ik kom dan in de situatie dat ik de 340 alleen in de wintermaanden zou gaan rijden en dat is wel erg zonde. Auto is hard, motor loopt super en de vario ook, riemen zitten er nu 20.000km onder, ze zijn alleen koud wel lekker gehorig voor de buren.:halo:
Moderators: Mark Smeets