Mattias' Daily 340 GL 1.7
- V300 register
- Verbannen
-
De jongeman is gisteren komen kijken en was toch onder de indruk van mijn gebakje, een testrit heeft hem over de streep getrokken mede door het feit dat ik voor een liefhebber graag de prijs ook nog wat heb laten zakken.
Ik zal de bijna eigenaar vragen om hier zich hier alvast eens voor te stellen, want binnenkort draag ik dit topic aan hem over!
dan zullen we het vervolg wel kunnen meemaken!
*Zucht opgelucht dat het een goeie koper was!*
@ Mattias, tijd om in te loggen en wat te posten hier jongen. Dit topic is nu van jou!!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dan zal ik tegen die tijd jouw naam vervangen door die van hem...
Mattias; gefeliciteerd!
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;172033 schreef : Gefelicicondoleerd Karsten!
Dan zal ik tegen die tijd jouw naam vervangen door die van hem...
Haha, daar zeg je het mooi Jeroen!
Ik ben wel blij dat de auto naar hem zal gaan, hij is een vriend van die andere belgische jongen (Nicolaas) die ook met een 340 rijdt en tevens een liefhebber. Ik weet dus dat de auto in goeie handen is en mogelijk zie ik de auto nog wel een paar keer langs komen.
Want heb met Mattias afgesproken dat als hij problemen heeft of werken waar hij niet uit raakt, hij maar moet langskomen...

- V300 register
- Verbannen
-
Heb gehoord dat Mattias zich vanavond komt voorstellen hier, dus dan weten we ook weer meer over hem!
- V300 register
- Verbannen
-
Zelf heb ik voorlopig nog een ford taunus die plaats moet maken voor de volvo. Een vriend van mij zit hier zoals Karsten al zei ook op het forum. Hij heeft een volvo 340 van zijn opa. Dus als er een probleem is kan ik ook daar al terecht, maar uiteraard zal ik ook af en toe is een ritje doen richting Karsten om de volvo nog is te showen of als ik een vraag heb. Nog even wachten en een ritje in mijn eigen volvo 340 is een feit. De testrit ging al zeer vlot, maar het gevoel om met je eigen 340 te rijden komt er nog aan :yesyes:.
Grtz
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Leuk dat de auto naar een enthousiast persoon gaat! Zoals je ziet heeft Karsten er veel tijd en werk in gestoken om de auto zo goed te maken als hij nu is

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-