Volvo 360 GLS 1985
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben weer terug, zal weer actief zijn op 't forum

We hebben de carbagerun overleefd, en ik rij (nu even niet, zie hieronder) in de volvo. Ik maak 'm weer in acceptabele staat, en rij er dan mee totdat er iets groots kapot gaat. (ben aan 't sparen voor een andere auto).
Hier is een foto van de carbagerun, en de kleur hoe hij nu is. De palet is er nu af. Deze hadden we vastgemaakt met 6 parkers en wat vloeibare pakking tegen het lekken. we hadden 'm nodig omdat we wat troep moesten vervoeren op het dak ivm een opdracht. De gaten zijn netjes dichtgemaakt. Eindresultaat mag er wezen, maar lijdt er wel toe dat de volgende eigenaar (hopelijk een liefhebber) er wel ff een nieuw dak in moet lassen. (dagje werk ongeveer)
Wat er ondertussen is gebeurd:
- de vlotter van de carb was lek. Ik heb via de volvo dealer een gloednieuwe gehaald (70?!!!!) en die erin gezet.
- de remschijven en remblokken voor zijn vervangen.
- lager rechts voor vervangen
(alles zelf gedaan)
wat moet er nog gebeuren:
- eigenlijk zijn de achterdempers wel aan hun einde (wie heeft er nog 2 stuks liggen? ik koop ze graag over, 2e hands of schappelijke prijs)
- even snel helemaal in zwart overrollen
problemen/vragen:
Na het vervangen van de vlotter, loopt de auto niet lekker meer. Ik krijg 'm nauwelijks stationair draaiende, behalve heel hoog in de toeren. (Ben van Almere naar Amsterdam gereden met ongeveer 4000 toeren op de teller).
Ik heb er carbarateurreiniger doorheen gejaagd, maar dit schijnt niet echt te helpen. In de lage toeren lijkt het alsof er geen peut meer in de motor komt. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
N.B. ik heb de vlotter niet afgesteld, want ik kon nergens op internet de juiste maten vinden. maar het lijkt me sterk dat een niet afgestelde vlotter voor d?t soort problemen kan zorgen.
gr,
jos
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
vlotterhoogte is zo ongeveer de belangrijkste afstelling van de hele carburateur, reken maar van yes dat hij daarom dat soort vage dingen gaat doen. als je clublid wordt kun je de juiste info zo van het ledenmenu downloaden:)
- V300 register
- Verbannen
-
Kan ik jou n? een bewijs van overmaking v/h geld sturen? dat je me toegang geeft?
gr,
Jos
- V300 register
- Verbannen
-
De auto was in eerste instantie bedoeld voro de carbagerun. En dan horen dit soort dingen er nou eenmaal bij

Een dak, kan je toch uit een andere volvo zagen. Deze eruit zagen, erin zetten. lassen..schuren en klaar?
ik heb al twee keer een reminder gehad om clublid te worden.
Kan ik jou n? een bewijs van overmaking v/h geld sturen? dat je me toegang geeft?
gr,
Jos
- V300 register
- Verbannen
-
Als je vanaf een andere bank overgemaakt hebt duurt het een dag extra.
inlogcodes worden aangemaakt door de ledenadministratie; dat is ook het adres voor andere vragen mbt aanmeldingen

- V300 register
- Verbannen
-
Op die ene dag extra zal het nu ook niet hangen, neem ik aan ? :+
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
flyhart;156952 schreef : Een dak, kan je toch uit een andere volvo zagen. Deze eruit zagen, erin zetten. lassen..schuren en klaar?
gr,
Jos
Als je snel bent (voor 6 oktober) dan heb ik een compleet dak voor je klaar staan. (vergoeding/wederdienst komen we wel uit.)
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;156955 schreef : Als je snel bent (voor 6 oktober) dan heb ik een compleet dak voor je klaar staan. (vergoeding/wederdienst komen we wel uit.)
Wow, dat klinkt vet! maar wat is het plan dan? ik kan zelf niet lassen oid

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-