Volvo 360 GLS 1985
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

het is veel leuker om er een echt project van te maken, je auto helemaal te pimpen e.d.
bovvendien zijn al jullie shiners meer dan 500 euro waard!
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
wat vinden jullie van de hella grill met volvo logo en de zweedse lampen btw?
- V300 register
- Verbannen
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
p.s. zou een 480 zo'n carbagerun een beetje overleven? Laat ik het anders zeggen; wat heb jij allemaal meegemaakt, waardoor je zegt dat je je auto best wel verneukt als je de carbagerun ermee rijdt? Wat moet ik me erbij voorstellen?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
flyhart;157003 schreef : ik dnek dattie m'n auto bedoeld:P
maar no way dat ik 'm gratis wegdoe!!
je mag 'm hebben, 500 ?
En no way dat ik er nog meer rommel bij wil hebben

In de schuur staat al een project en daar kom ik zelfs nog nauwelijks aan toe...
overigens ben ik ook wel benieuwd wat je er allemaal al mee uit hebt gespookt.
- V300 register
- Verbannen
-
vandaag veel gefixt! vlotter een beetje bijgesteld op het gevoel (adhv de oude vlotter) En hij loopt als een tiet nu. Carbreiniger er doorheen en blazen met dat ding:) Verder een nieuw raampje gehaald op el slopos (15?) En gevonden waarom de vorige twee ramen er uit zijn geknald: m'n deurgreep links voor is afgebroken. Dwz 1 pin daarvan. en die stond door het springveertje helemaal naar achteren. Het raammechanisme knalde daar tegen aan als je te hard omhoog draaide.. naja ook weer gefixt.
Nou over de carbagerun, je h?eft je auto natuurlijk niet te verneuken..dat is onzin. er deed bijvoorbeeld ook een volvo 960 streched mee.
Daar is helemaal niks mee gebeurd. Het leuke aan w?l een ragbak hebben, is dat het allemaal niks uitmaakt.
Het begint al bij de voorbereidingen. Het eerste wat bijna elk team doet, is de auto technisch op orde brengen. Nou met zo'n volvo houdt dat een beetje in: de ontstekingsdelen checken/vervangen, olies, rubbers, etc etc (jullie kennen het wel). Daarna begint het pimpen. Elk team kiest een thema oid en pimpt zijn auto daarnaar. Wij waren "de vliegende paters" vandaar het glas in lood op de achterramen, de pater op de motorkap en wij allemaal in een pij natuurlijk

Opzich hoeft er motorisch ook niet veel te gebeuren met je auto. Behalve dat je 2500 (+1500 terug) die auto best opz'n flikker geeft. Door de mooiste bergpassen in de dolemieten opscheuren, driftend naar beneden. Je auto vol bepakking etc etc. En die palet op het dak, tsja we moesten in polen (1 van de opdrachten, waar je punten en dus de hoofdprijs mee kunt verdienen) een boomstam van een meter, een stuk sanitair en een TV ergens vandaan halen. WIj hadden ?cht geen ruimte meer in de kofferbak, en toen we geen dakdragers konden vinden. Dit maar

Nou vandaar dat je je auto best k?n verneuken tijdens zo'n rit. Dit van ons was dat al mee gebeurd, dus dan is er helemaal geen reden meer om je in te houden:P
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Is die ergens te koop nu? Volgens mij is er daar maar 1 van in Nederland en die is onderdeel van de bekende "Swedish Collection"...

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-