show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Volvo 360 GLS 1985
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-05-2010 22:13 #829677
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Volvo 360 GLS 1985
Volgens mij heb je een mistachterlichtschakelaar in de middenconsole geplaast in plaats van een mistlampschakelaar voor v??r.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-05-2010 16:49 #832139
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLS 1985
KLopt, maar deze kreeg ik erbij! Mocht iemand hem nog hebben liggen?
ik wil hem wel ruilen/overkopen

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-05-2010 16:57 #832141
door V300 register
Afdekplaat voor rond de pook heb ik nog liggen. Als je hem wilt hebben moet je hem wel zelf af komen halen. Dit is de reservekap voor mn vario, maar deze verslijt je niet en is dus over.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-05-2010 21:49 #832195
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Volvo 360 GLS 1985
Aan de zijkant zitten nog stukken bekleding die met klittenband ertegen aan zitten. Ik heb die nog wel ergens liggen in het welbekende ludolf systeem
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-05-2010 21:50 #832196
door V300 register
Wauw allemaal mooie aanbiedingen, beide PM:D
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-06-2010 10:25 #834210
door V300 register
Alweer veel aan de auto gebeurd. zal zsm plaatjes erop zetten.
helaasch is onze auto niet door de APK gekomen:
- knik in de remkabel links voor
- wiellager kapot (ook links voor)
- scheurtje in handremkabel
- kachel aanjager doet het niet (nodig ivm ontwazeming voorruit)
- onderkant van de bumper is te scherp (wel een beetje roest daar :$)
Nog ff een vraagje, de kachel.. waar zit die, zijn daar bekende problemen mee? hoe los ik het op!?
helaasch is onze auto niet door de APK gekomen:
- knik in de remkabel links voor
- wiellager kapot (ook links voor)
- scheurtje in handremkabel
- kachel aanjager doet het niet (nodig ivm ontwazeming voorruit)
- onderkant van de bumper is te scherp (wel een beetje roest daar :$)
Nog ff een vraagje, de kachel.. waar zit die, zijn daar bekende problemen mee? hoe los ik het op!?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-06-2010 10:55 #834211
door V300 register
Kachel: zekeringen kijken, volgens mij twee stuks, zowel voor kachelmotor (stand 3) als kachelweerstand (1 en 2). Als ie het ook niet in stand 3 doet en de zekering is goed, dan kan je motor stuk zijn. Ik heb het ook al eens gehad. Compleet kachelhuis kan je zo omwisselen, wel van een MKII. Vraag Erik, Dafhobby, etc.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-06-2010 20:05 #836734
door V300 register
Zo mensen!
Vanaf nu weer actieve updates over ons carbagerun avontuur! (en daarna het herstel van de auto
haha)
Nou de auto heeft inmiddels APK
- bumper met een slijptolletje
- kachel was de stekker aan de achterkant van het dash los. Dit kwam door het inschuiven van de radio. Wat een gekloot, want die draad uit de kabelboom is best kort, dus die moest via een omweggetje (zijkant) naar de aansluiting
- Wiellager vol met vet, kwam wel door APK, snel een nieuwe halen.
- remkabel ff los, knik eruit en hoppa klaar
\
wat een heerlijke auto is het toch, lekker zelf klussen. Alles is binnen een mum van tijd opgelost.
Het is inmiddels niet meer ver naar de carbage run (19 juli vertrekken). Vandaag een bijeenkomst gehad. Stonden ontzettend veel volvo's tussen. Geen ??n 360, alleen een 340je.
We gaan hem in het wit overrollen. En vervolgens alleen maar bestickeren aan de buitenkant. Zo kan ik er natijd geowoon nog met een beetje fatsoen in kan rijden
over het interieus kan ik jullie vermelden dat er inmiddels een start knop in zit.. gewoon omdat het kan
En verder het interieur er keurig uitziet.
binnenkort foto's en filmpjes!
Vanaf nu weer actieve updates over ons carbagerun avontuur! (en daarna het herstel van de auto

Nou de auto heeft inmiddels APK
- bumper met een slijptolletje
- kachel was de stekker aan de achterkant van het dash los. Dit kwam door het inschuiven van de radio. Wat een gekloot, want die draad uit de kabelboom is best kort, dus die moest via een omweggetje (zijkant) naar de aansluiting
- Wiellager vol met vet, kwam wel door APK, snel een nieuwe halen.
- remkabel ff los, knik eruit en hoppa klaar

wat een heerlijke auto is het toch, lekker zelf klussen. Alles is binnen een mum van tijd opgelost.
Het is inmiddels niet meer ver naar de carbage run (19 juli vertrekken). Vandaag een bijeenkomst gehad. Stonden ontzettend veel volvo's tussen. Geen ??n 360, alleen een 340je.
We gaan hem in het wit overrollen. En vervolgens alleen maar bestickeren aan de buitenkant. Zo kan ik er natijd geowoon nog met een beetje fatsoen in kan rijden

binnenkort foto's en filmpjes!

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-07-2010 13:30 #837716
door V300 register
We hebben een problemski met de knipperlichten, als het licht (stadslicht of dimlicht) aan is, branden de knipperlichten aan de linkerkant constant. Als het licht uit is: niets aan het handje. Iemand een idee?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-07-2010 13:38 #837718
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Volvo 360 GLS 1985
Ja; massa. Als je de rem erbij intrapt is de kermisverlichting waarschijnlijk compleet?
Als je de afdekkappen van de achterlichten eraf haalt (in de kofferbak), zie je dat de stekkertjes van de achterlampjes allemaal op een massastrip zijn aangesloten. Deze contactjes moet je waarschijnlijk allemaal even reinigen/opschuren o.i.d.
Mocht het dan nog niet verholpen zijn, moet je de contacten van de verlichting in de motorruimte even nalopen.
Als je de afdekkappen van de achterlichten eraf haalt (in de kofferbak), zie je dat de stekkertjes van de achterlampjes allemaal op een massastrip zijn aangesloten. Deze contactjes moet je waarschijnlijk allemaal even reinigen/opschuren o.i.d.
Mocht het dan nog niet verholpen zijn, moet je de contacten van de verlichting in de motorruimte even nalopen.
Moderators: Mark Smeets