show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Volvo 360 GLS 1985
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-10-2010 18:21 #849564
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLS 1985
Ai, ja foutje:$ sorry
Ja ze "schijnen" deze voor 500 euro in waardeloze staat op de kop te hebben getikt in duitsland. Niemand geloofd het echter, en een beetje jammer dat dit soort ouwe knarren in hun midlife crises niet ??k in een wrak gaan rijden:P
Naja iig, ze waren wel heel aardig hoor:P en die auto is ook vet, past alleen niet echt in 't beeld:P
Ja ze "schijnen" deze voor 500 euro in waardeloze staat op de kop te hebben getikt in duitsland. Niemand geloofd het echter, en een beetje jammer dat dit soort ouwe knarren in hun midlife crises niet ??k in een wrak gaan rijden:P
Naja iig, ze waren wel heel aardig hoor:P en die auto is ook vet, past alleen niet echt in 't beeld:P
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-10-2010 22:37 #849584
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Volvo 360 GLS 1985
Wat was hun thema? Of reed die lijkwagen er voor en speelden zij "volgauto"?

- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-10-2010 22:45 #849587
door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Volvo 360 GLS 1985
Jos, ik las dat je nog achterdempers zocht. Bij de advertenties staat een 360GLT voor onderdelen. Deze staat valk bij mijn werk, er zitten achter Koni dempers onder. Die worden wel los verkocht, maar ik weet niet voor hoeveel. Ik kan ze evt wel voor je demonteren...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-10-2010 11:06 #849874
door V300 register
Goed, weer problemen met de Volvo.
Na het tanken weer de zelfde verhalen als eerst. Op de snelweg totaal geen vermogen meer. Het leek alsof m'n sproeiers in de carb verstopt zaten, want alleen als ik plankgas (dan komt er een extra sproeier bij) gaf wilde de volvo vooruit.
Goed, ANWB ( wat een helden
) gebeld. En die vertelde mij dat m'n pakking waarschijnlijk was opgelost.. Lekker is dat, gebruik je vloeibare pakking die tegen benzine moet kunnen, lost het alsnog op! Ik heb met een vriend wat testjes gedaan, en inderdaad het lost gewoon op zelfs na uitharding.
Nu met een knipbare pakking even de carb weer dichtmaken en hij zou weer moeten lopen als een zonnetje;)
Na het tanken weer de zelfde verhalen als eerst. Op de snelweg totaal geen vermogen meer. Het leek alsof m'n sproeiers in de carb verstopt zaten, want alleen als ik plankgas (dan komt er een extra sproeier bij) gaf wilde de volvo vooruit.
Goed, ANWB ( wat een helden

Nu met een knipbare pakking even de carb weer dichtmaken en hij zou weer moeten lopen als een zonnetje;)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-10-2010 12:40 #849880
door V300 register
het mantra is ook bij carburateurs; wherever you go, don't go near vloeibare pakking :+
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-10-2010 14:52 #849891
door V300 register
Nee dat blijkt, ik ga nu naar m'n volvo om er een mooi stukkie knipbare pakking in te zetten!
Het scheelt wel dat ik nu m'n hele carbarateur heb gereinigd (in alle sproeiers zaten stukjes vloeibare pakking) Dus als het goed is, moet hij straks lopen als een trein
Het scheelt wel dat ik nu m'n hele carbarateur heb gereinigd (in alle sproeiers zaten stukjes vloeibare pakking) Dus als het goed is, moet hij straks lopen als een trein
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-10-2010 12:01 #849963
door V300 register
Verdorie, wat is dit toch! verstopte sproeiers denk ik?
ik heb de pakking keurig netjes gemaakt. heb alles gedaan watin m'n macht lag om de sproeiers door te blazen.
Ik krijg nog steeds backfire, niet lekker lopen etc etc.. Heeft iemand tips?
ik heb de pakking keurig netjes gemaakt. heb alles gedaan watin m'n macht lag om de sproeiers door te blazen.
Ik krijg nog steeds backfire, niet lekker lopen etc etc.. Heeft iemand tips?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-10-2010 12:11 #849965
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-10-2010 13:07 #849968
door V300 register
Mja, dat had ik zelf ook allemaal wel bedacht 
Maar m'n bougies kunnen nie tzomaar naar de tyfus zijn toch? Wat kan ik doen om m'n sproeiers te reinigen?

Maar m'n bougies kunnen nie tzomaar naar de tyfus zijn toch? Wat kan ik doen om m'n sproeiers te reinigen?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2010 13:58 #849970
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Volvo 360 GLS 1985
Misschien toch de vlotter niet goed? Co goed afgesteld?
Misschien een slangetje vergeten of gescheurd? Kan voor valse lucht zorgen. Spuit eens wat remmenreiniger rond de carburateur/inlaat als de motor loopt.
Misschien een slangetje vergeten of gescheurd? Kan voor valse lucht zorgen. Spuit eens wat remmenreiniger rond de carburateur/inlaat als de motor loopt.
Moderators: Mark Smeets