Volvo 340 L 1983 van Marcel
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;129399 schreef : Electrisch als in de zin van electroden? nee dat wordt niks. Je hebt echt een mig/mag apparaat nodig. En zelfs dan is het nog best lastig, maar wel de moeite waard om te leren.
Nou ik ken nochtans iemand die heel zijn auto met electroden gelast heeft! Welliswaar Rutiel electroden, maar hij heeft het gedaan. Ik heb de auto gezien en die ziet er echt super uit!
Wat wel hierbij gezegd mag en moet worden, is dat die beste man wel al 30 jaar professionele laservaring op zijn CV heeft staan! Het is dus mogelijk, maar enkel weggelegd voor ervaren lassers!
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb ook gehoord met oud&nieuw dat een neef een werkplaats bij z'n ouders heeft ofzo, en hij kan misschien ook helpen lassen. En hij heeft een brug, dus misschien komt eindelijk de aandrijfas erop :cry3: Wat een hels ding is dat toch
Hoe gaat zo'n as eigenlijk kapot, is dat gewoon slijtage van de rubbers of kan het aan rijgedrag liggen? Ergens ben ik bang dat het me nu nog een keer gaat gebeuren, en ik wil de volvo van de zomer een stuk Duitsland in rijden :hmmz: