Volvo 340 L 1983 van Marcel
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;126062 schreef : De vraag is, wil je al dat werk voor een belastingvrij 340 doen?
Je kunt bijvoorbeeld het hele schutbord overzetten of het deel waar het chassisnummer in staat, overzetten op de nieuwe kas...
Dat is tering veel werk en je moet een meekijkend oog van de RDW hebben, dan is het wel legaal, als je het maar kunt aantonen.
maar wil je al dat werk echt . . . ?
dat klinkt als aardig wat werk, wat ik wil doen is er een nieuwe neus opzetten en het hele interieur overzetten, wellicht ook de kont overzetten, de oude heeft daar een flinke deuk gehad. Er komt hoe dan ook veel werk bij kijken, hoe ik ze ook samen ga voegen. Maar dat samenvoegen gaat sowieso gebeuren, en momenteel neig ik nog steeds naar mijn eigen manier, maar dat gaat ook afhangen van m'n oom, die moet ik binnenkort maar eens vragen of hij me uberhaupt kan/wil helpen :crazy1:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Maak eerst overal foto's van voor je de slijptol erin zet

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;126066 schreef : Maar je MOET dus de B14.3 erin laten!
Dat is ook niet zo.. in een eend mag ik de motor van een VISA uit 89 leggen. Dan blijft ie nog belastingvrij.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

De RDW is een overheidsinstantie, dus je moet extra veel moeite doen. Je moet dus eerst de oorspronkelijke aandrijflijn behouden, dan de auto laten keuren, en d?n mag je er een andere motor inleggen.
Dan verander je de identiteit 2 keer i.p.v. proberen om ze op een dwaalspoor te brengen.
Ze zaten bij de RDW ook al te mieren dat er een vijfbak onde rmijn 345 zat en daarvoor is geen typegoedkeuring. Gelukkig was op de dag van de keuring net de pookknop eraf gevallen waardoor het niet meer opviel.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Als je een beetje als een lompe boer schakelt komt hij af en toe vanzelf los. Die zit gewoon over de pook geschoven.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Jos360;126086 schreef : Lomp geweld.
Als je een beetje als een lompeboerBelg schakelt komt hij af en toe vanzelf los. Die zit gewoon over de pook geschoven.
sorry kon het niet laten :+
- V300 register
- Verbannen
-