show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Karsten's Volvo 360 GLE '84

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
04-09-2009 16:46 #796095 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Karsten's Volvo 360 GLE '84
Des te beter voor de mensen die het wel volgen :D

Waarschijnlijk ook overbodig, maar ik zeg het dan toch maar, ik heb interesse in alles wat MK3 accessoire is ;) Sneeuwkapje, tripcomputer, airco onderdelen, andere leuke opties etc, maar ook KOPPELSTUKJES, koplampreflectoren, etc :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-09-2009 17:32 #796099 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Karsten's Volvo 360 GLE '84
ik kijk, maar ik kan niemand iets beloven! Want enkel wat dubbel is en ik zeker niet meer nodig heb, kan gaan... de rest is eigen stock!

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-09-2009 18:01 #796100 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Karsten's Volvo 360 GLE '84
Kijk, dat "probleem" heb ik nu ook altijd :D

Ook is m'n ruimte onderhand op, hoewel ik nog graag nog meer voor de oudjes "op voorraad" wil hebben liggen...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-09-2009 14:45 #800681 door V300 register
Tijd maar weer voor een update:

Langzaam maar zeker wordt de GLE volledig ontmanteld en jammer genoeg komen er nog meer slecht plekjes bij! Plekjes die zicht goed wisten te verbergen.

Wat er nu nog over is van de auto neemt steeds verder af! Het volledige voorfront is nu bijna verwijderd: Dus koplampen, bumpers, grill, mistlampen(moeten nog dit weekend!), linker voorscherm...

Het rechter voorscherm heb ik nog niet kunnen verwijderen, want daar kwam ik een 7-tal popnagels tegen! Deze popnagels verstoppen vermoedelijk een hoop roest en dat bevalt mij eigenlijk helemaal niet!
Dit weekend probeer ik maar de popnagels rustig uit te boren en het het voorscherm eraf te halen!

Verder is de achterbumper er ondertussen ook al af en dit weekend hoop ik ook de achterlichten eruit te halen. Ten eerste zijn deze niet origineel en moeten ze er toch uit als ik de auto wil gaan herstellen en uitdeuken...Ook wil ik er zeker van zijn dat er zich daar geen roest verscholen heeft of wat dan ook!

Verder zitten in de koffer ook nog popnagels en die ga ik gewoon ook uitboren om te kijken wat ze verbergen! Er zal aan de auto toch meer gelast moeten worden dan ik had gedacht en gehoopt, maar we moeten ergens beginnen!

Verder heb ik jammer genoeg steeds minder tijd om aan de Volvo's te gaan werken, omdat ik sinds begin september nu ook een opleiding in avondschool ben gestart. Niet ideaal! In januari verhuis ik ook naar een appartement met mijn vriendin en daar kan ik natuurlijk ook niet sleutelen! In het weekend ga ik voorlopig wel altijd naar huis, dus dan kan ik nog wel wat gaan doen!

Morgen ga ik nog om de laatste lading 300 spul bij de Dealer. Ik kan hiervan nu de gegevens wel delen met de rest, want er ligt nog heel veel 100, 200, 400, 700, V70... spul dat volgens mij anders gewoon weggaat!
De echte hebbedingetjes zoals GT sportsturen voor de 300 heb ik bijvoorbeeld al mee, maar er ligt nog genoeg van het andere spul voor de andere, oude reeksen.
De betreffende dealer kan gevonden worden in Zaventem, en is te vinden onder de naam Kroymans (of zoiets, ben nu even te lui om dat op te zoeken), bel en vraag ernaar, mss is er nog een kans om spullen op te halen.

Ik hoop dat me dit niet kwalijk wordt genomen dat ik het nu pas vrijgeef, maar ik moest gewoon eerst aan mezelf denken! Wat ik echt niet nodig heb of 5 dubbel als het ware, mag veelal voor een prikje weg aan de liefhebber, dus verloren voor de rest is het niet!
Voor mij begint het werk nu pas, want ik mag nu alle nummers in mijn pc gaan rammen en er een omschrijving bij gaan verzinnen! Dat wordt een heerlijk werkje voor de eenzame winteravonden!
Al zou ik beter snel een laspost op de kop tikken en mijn koude winter verlassen aan de auto.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-09-2009 14:52 #800683 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Karsten's Volvo 360 GLE '84
Er zit altijd roest verborgen en het verhaal van de popnagels komt me bekend voor. Als je toch bezig bent kun je het maar meteen goed en helemaal aanpakken, dus strippen en lassen die koets!

Ik ben benieuwd naar wat je bij die dealer allemaal hebt meegenomen :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-09-2009 14:54 #800684 door V300 register
Als onder andere dat sportsturen werkelijk meervoud is, en er meerdere van dat soort dingen aanwezig waren kun je best wat spullen verkopen en een goed lasapparaat van de opbrengst halen ;) Dan heb je er direct plezier van.
Echt goed dat je die dealer gevonden hebt trouwens, klinkt als een goudmijn als ik jouw verhalen lees :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-09-2009 16:06 #800686 door V300 register

Jos360;121390 schreef : Als onder andere dat sportsturen werkelijk meervoud is, en er meerdere van dat soort dingen aanwezig waren kun je best wat spullen verkopen en een goed lasapparaat van de opbrengst halen ;) Dan heb je er direct plezier van.
Echt goed dat je die dealer gevonden hebt trouwens, klinkt als een goudmijn als ik jouw verhalen lees :D

Voor die laspost heb ik andere dingen mee:

stuurhuis voor audi A4 of passat
stuurhuis voor golf 3
assen voor golf 3...
en nog wat andere meuk die ik zeker niet nodig heb en daar klaar lag voor de vuilbak!
Deze spullen verkopen makkelijk vermoed ik en dan koop ik met die opbrengst in ieder geval iets leuks! ;D

Sportstuurtjes gaan overigens niet weg! Die ga ik vermoedelijk zelf gebruiken, ??n in mijn DL en ??n in de GLE... Dus helaas, die vallen al af!
Verder wel nog wat leuk spul voor de ombouwers zoals Erik Buys(meerdere sets standaard (volledige) motor kabelboom van een 440, 1.7 enz...)
Gewoon dingen waarvoor ze mij niet de hoofdprijs moeten betalen en het geld ge?nvesteerd kan worden in de laspost!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-09-2009 16:22 #800687 door V300 register
Ik heb nergens interesse in hoor, daarom vroeg ik het niet. Ik kan geen V300 spullen meer kopen helaas :D
Maar goed dat je ook ander spul hebt meegenomen. Als je meer ruimte hebt thuis zou ik nog 5x op en neer rijden, of tijdelijk een citybox huren ofzo ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-09-2009 21:11 #800721 door V300 register
Tijdgebrek is de grote boosdoener en meer kan ik nu voorlopig echt niet meer kwijt!
Vooral nu ik met die avondschool zit de komende 2 jaar, is het echt gewoon geen optie meer!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-09-2009 08:26 #800747 door V300 register
Haha, join the clubbbbb

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC