show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Karsten's Volvo 360 GLE '84

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-09-2009 10:01 #796055 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Karsten's Volvo 360 GLE '84
Waarom niet? Die motoren verschillen nauwelijks. Misschien is een MKII kachelhuis met airco wat moeilijker te vinden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
04-09-2009 10:34 #796059 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Karsten's Volvo 360 GLE '84
Wij hebben een airco uit een MK2 GLE liggen, dus het heeft zeker bestaan met het oude kachelhuis. De regeling van de airco zit dan op de plaats van de sigarette aansteker. Volgens mij had die auto wel een B200, maar dan zou ik al in de garage op het blok moeten gaan kijken..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-09-2009 10:37 #796061 door V300 register
Hup, gaan kijken jij! En wil je dan ook gelijk een foto'tje schieten van de regelknop en het kachelhuis...
De inbouw zal je wel niet kunnen fotograferen, maar mocht iemand daar een foto van hebben liggen, of van de radiatoren nodig voor de inbouw, dan mogen hier altijd foto's van gepost worden... Want mogelijks ligt er bij de dealer die zijn voorraad opdoekt wel wat bruikbaar! Dan bedoel ik iets in de zin van compressor en verdamper... Radiator enzo, kan ik altijd wel ergens vinden of pas laten maken...

• Robbert Jan
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-09-2009 11:15 #796064 door Robbert Jan
Beantwoord door Robbert Jan in topic Karsten's Volvo 360 GLE '84
Voor het echte oude spul wil ik me altijd aanbevolen houden....
Lag er ook nog spul voor de 164 en 480?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-09-2009 11:27 #796066 door V300 register
Pff, Robert-Jan, er is een reden waarom ik gewoon echt terug moet! Ik zag op dat moment gewoon door de bomen het bos niet!
Er lag idd nog wel wat bij voor de 100's (oa fabrieksnieuwe km-teller unit met tellerstand 0000000) wat uitlaten voor 400... Ik moet gewoon nog terug om te gaan kijken en meer spul mee te nemen!

De optie om een vrachtwagen met rijbewijs B te huren speelt ook, dan neem ik alles mee! :D

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-09-2009 11:52 #796068 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Karsten's Volvo 360 GLE '84
Ik zou dat laatste doen. Dan hoef je niet een aantal keren te rijden en kun je die bespaarde tijd besteden om alles uit te zoeken. Regel ff met je ouders dat ze tijdelijk de helft van hun slaapkamer kunnen gebruiken.....:)

• Robbert Jan
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-09-2009 12:05 #796069 door Robbert Jan
Beantwoord door Robbert Jan in topic Karsten's Volvo 360 GLE '84

Dendorssers;119041 schreef : Pff, Robert-Jan, er is een reden waarom ik gewoon echt terug moet! Ik zag op dat moment gewoon door de bomen het bos niet!
Er lag idd nog wel wat bij voor de 100's (oa fabrieksnieuwe km-teller unit met tellerstand 0000000) wat uitlaten voor 400... Ik moet gewoon nog terug om te gaan kijken en meer spul mee te nemen!

De optie om een vrachtwagen met rijbewijs B te huren speelt ook, dan neem ik alles mee! :D

Ik ken het gevoel.
Ik koop wel eens vaker oude stocks op.
Eerst heb je de verbazing, dan de verhuizing en uiteindelijk de gedachte "waar moet ik het allemaal laten?????"

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-09-2009 12:20 #796070 door V300 register
Die laatste gedachte speelt nu al door mijn hoofd en het is nog niet eens zover! Mijn pa heeft al aangeboden om onze schuur uit te ruimen om alles te kunnen stockeren... Gelukkig kan ik op de steun van mijn ouders rekenen voor de opslag, anders was het gauw klaar geweest!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-09-2009 15:30 #796089 door V300 register
Dit wordt een beetje topic-vervuiling, maar ik neem aan dat je nog een apart topic opent als je zover bent....tot die tijd:

Heb je toevallig nog voorgevormde (343-)koelslangen gespot? Zou wel heel toevallig zijn, maar bijvoorbeeld die ene koelslang die bij mij (e.a.) doorgerot is en niet meer leverbaar is....oja, en gaskabels en.... etcetera.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-09-2009 15:46 #796092 door V300 register
Topic-vervuiling! Tja, mss een beetje! Ik wil anders wel een nieuw topic openen en dan kan er wat verplaatst worden! Mijn boeit het niet zoveel, maar is mss voor anderen nogal moeilijk om te blijven volgen!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC