Karsten's Volvo 360 GLE '84
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
De inbouw zal je wel niet kunnen fotograferen, maar mocht iemand daar een foto van hebben liggen, of van de radiatoren nodig voor de inbouw, dan mogen hier altijd foto's van gepost worden... Want mogelijks ligt er bij de dealer die zijn voorraad opdoekt wel wat bruikbaar! Dan bedoel ik iets in de zin van compressor en verdamper... Radiator enzo, kan ik altijd wel ergens vinden of pas laten maken...
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
Lag er ook nog spul voor de 164 en 480?
- V300 register
- Verbannen
-
Er lag idd nog wel wat bij voor de 100's (oa fabrieksnieuwe km-teller unit met tellerstand 0000000) wat uitlaten voor 400... Ik moet gewoon nog terug om te gaan kijken en meer spul mee te nemen!
De optie om een vrachtwagen met rijbewijs B te huren speelt ook, dan neem ik alles mee!

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-

- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
Dendorssers;119041 schreef : Pff, Robert-Jan, er is een reden waarom ik gewoon echt terug moet! Ik zag op dat moment gewoon door de bomen het bos niet!
Er lag idd nog wel wat bij voor de 100's (oa fabrieksnieuwe km-teller unit met tellerstand 0000000) wat uitlaten voor 400... Ik moet gewoon nog terug om te gaan kijken en meer spul mee te nemen!
De optie om een vrachtwagen met rijbewijs B te huren speelt ook, dan neem ik alles mee!
Ik ken het gevoel.
Ik koop wel eens vaker oude stocks op.
Eerst heb je de verbazing, dan de verhuizing en uiteindelijk de gedachte "waar moet ik het allemaal laten?????"
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Heb je toevallig nog voorgevormde (343-)koelslangen gespot? Zou wel heel toevallig zijn, maar bijvoorbeeld die ene koelslang die bij mij (e.a.) doorgerot is en niet meer leverbaar is....oja, en gaskabels en.... etcetera.
- V300 register
- Verbannen
-