show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Karsten's Volvo 360 GLE '84
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-03-2013 11:36 #925306
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Karsten's Volvo 360 GLE '84
Joost, Bedoel je dit stukje?
Hier heb ik de mijne vanaf.
Wel even opletten, want het stukje is niet 100% volledig. Ik moet zelf nog een stukje verlengen, maar dat mag geen probleem vormen...
Ter info nog even dit: (dit heb ik allemaal besteld)
[FONT="]9005011 dorpel: 56,54 euro[/FONT]
[FONT="]9005012 dorpel: 56,54 euro[/FONT]
[FONT="]9005430 veerschotel: 2x 19,72 euro[/FONT]
[FONT="]9005581 wielrand: 38,73 euro[/FONT]
[FONT="]9005582 wielrand: 38,73 euro[/FONT]
[FONT="]Kom ik op een totaalbedrag van 229,98 euro[/FONT]
Hier heb ik de mijne vanaf.
Wel even opletten, want het stukje is niet 100% volledig. Ik moet zelf nog een stukje verlengen, maar dat mag geen probleem vormen...
Ter info nog even dit: (dit heb ik allemaal besteld)
[FONT="]9005011 dorpel: 56,54 euro[/FONT]
[FONT="]9005012 dorpel: 56,54 euro[/FONT]
[FONT="]9005430 veerschotel: 2x 19,72 euro[/FONT]
[FONT="]9005581 wielrand: 38,73 euro[/FONT]
[FONT="]9005582 wielrand: 38,73 euro[/FONT]
[FONT="]Kom ik op een totaalbedrag van 229,98 euro[/FONT]
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
11-03-2013 11:43 #925307
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Karsten's Volvo 360 GLE '84
Lekker bezig zo Karsten!, mooi als je dat allemaal zelf kunt en er de materialen en plaats voor hebt.
Ik heb jouw link ook even bekeken, daar is ook iemand bezig geweest die heel duidelijk weet wat hij doet en zeer handig is, zo volg ik al een tijdje het W123 forum (Mercedes) en ook daar is er iemand die van wanten weet als het op restaureren aankomt.
Ik heb jouw link ook even bekeken, daar is ook iemand bezig geweest die heel duidelijk weet wat hij doet en zeer handig is, zo volg ik al een tijdje het W123 forum (Mercedes) en ook daar is er iemand die van wanten weet als het op restaureren aankomt.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-03-2013 12:49 #925310
door V300 register
Linkje Wouter?
Wil graag nog wat stelen met mijn ogen en alle forums zijn de moeite waard om eens te bekijken!
Wel even terzijde, die link van mij: Die man is al minimaal 30 jaar (professioneel)bezig in de carrosserie ... Dat verklaart mss wel zijn kunde!
Dus wss iets waarvan wij alleen maar kunnen dromen, maar het blijft bewonderenswaardig hoe hij het doet met huis, tuin en garagemateriaal!
Wil graag nog wat stelen met mijn ogen en alle forums zijn de moeite waard om eens te bekijken!

Wel even terzijde, die link van mij: Die man is al minimaal 30 jaar (professioneel)bezig in de carrosserie ... Dat verklaart mss wel zijn kunde!

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2013 13:20 #925313
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Karsten's Volvo 360 GLE '84
Ja, maar dan alleen het stukje dorpel!
Als de tijd het toelaat wordt mijn 345 nog voor de zomer voorzien van nieuwe dorpels. Daar is ooit een vlakke plaat in gelast, maar ik wil het (weer) origineel hebben.
De dorpels heb ik al, alleen die eindstukjes zitten daar dus niet aan/bij maar moeten los vervangen worden. De naad zit ongeveer midden onder het achterportier, dus het is maar een klein stukje.
Die van je foto ken ik al, maar ik heb die hele wielrand helemaal niet nodig. Daarom vind ik het een beetje zonde van het geld om dat hele stuk aan te schaffen, terwijl ik alleen het stukje dorpel nodig heb.
Maar bedankt voor de link!
Als de tijd het toelaat wordt mijn 345 nog voor de zomer voorzien van nieuwe dorpels. Daar is ooit een vlakke plaat in gelast, maar ik wil het (weer) origineel hebben.
De dorpels heb ik al, alleen die eindstukjes zitten daar dus niet aan/bij maar moeten los vervangen worden. De naad zit ongeveer midden onder het achterportier, dus het is maar een klein stukje.
Die van je foto ken ik al, maar ik heb die hele wielrand helemaal niet nodig. Daarom vind ik het een beetje zonde van het geld om dat hele stuk aan te schaffen, terwijl ik alleen het stukje dorpel nodig heb.
Maar bedankt voor de link!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-03-2013 13:22 #925314
door V300 register
Ik denk dat dat laatste stukje dorpel gewoon onderdeel is van de wielkastrand. Weet je zeker dat je dat ook los kan bestellen?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2013 13:29 #925315
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Karsten's Volvo 360 GLE '84
Nee volgens mij kan dat niet. Maar ik zag dat Karsten wel zo'n los stukje had, maar als ik het goed begrijp heb je dat afgeslepen van het complete onderdeel wat te bestellen is via Klokkerholm.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-03-2013 13:30 #925316
door V300 register
Is niet los te bestellen. Ik had ook enkel dat stukje nodig en heb gewoon het dorpelstuk eraf geslepen en de wielkastrand ligt mooi op het schap voor mocht ik hem nodig hebben of ik er iemand anders blij mee kan maken.
Los heb ik ze nog nergens gevonden en ik kan je zeggen dat de pasvorm van de Klokkerholm stukken wat dat betreft echt wel top is! Het kost mss wat meer, maar als je er nog aan moet zitten kloten om het te doen passen, dan is dat ook weggegooid geld!
Los heb ik ze nog nergens gevonden en ik kan je zeggen dat de pasvorm van de Klokkerholm stukken wat dat betreft echt wel top is! Het kost mss wat meer, maar als je er nog aan moet zitten kloten om het te doen passen, dan is dat ook weggegooid geld!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
11-03-2013 14:10 #925318
door Wouter Borsje
Project_van_Toontje:_W123club
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Karsten's Volvo 360 GLE '84
Dendorssers;213159 schreef : Linkje Wouter?
Project_van_Toontje:_W123club
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-03-2013 09:42 #925345
door V300 register
Die vormpjes net als dat soort rondingen klop ik altijd op mijn aambeeld. Dan kun je de ronding er mooi inkrijgen en de deuken er naderhand perfect uit slaan. Op ouderwetse ambachtelijke wijze!
Ik ben de laatste tijd met grotere stukken plaatwerk bezig dan die kleine reparatielapjes en dan is een zetbank ook onmisbaar. Maar voor al het plaatwerk dat ik doe heb ik ook niet meer dan zo'n uitdeuksetje, zet- en knipbank en een aambeeld. En natuurlijk een lasapparaat en slijptolletje en klemmen.
Dan kun je het meeste eigenlijk al maken. Alleen een Engels Wiel staat nog op mijn verlanglijstje.
Ik ben de laatste tijd met grotere stukken plaatwerk bezig dan die kleine reparatielapjes en dan is een zetbank ook onmisbaar. Maar voor al het plaatwerk dat ik doe heb ik ook niet meer dan zo'n uitdeuksetje, zet- en knipbank en een aambeeld. En natuurlijk een lasapparaat en slijptolletje en klemmen.
Dan kun je het meeste eigenlijk al maken. Alleen een Engels Wiel staat nog op mijn verlanglijstje.
Moderators: Mark Smeets