show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
360 GL van Sid
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-04-2010 21:25 #827315
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 GL van Sid
Kilometertellerkabel vervangen is inderdaad iets lastiger dan een stuurtje wisselen... Maar dat is na lampjes vervangen dan ook het makkelijkste klusje dat je in de auto kan doen.
Voor een kabel vervangen is een brug handig, gewoon omdat je anders eeuwen aan het pielen bent in een ruimte waar je niet lekker bij kan.
Voor een kabel vervangen is een brug handig, gewoon omdat je anders eeuwen aan het pielen bent in een ruimte waar je niet lekker bij kan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-05-2010 20:30 #829305
door V300 register
Laatst een andere snelheidsmeter geprobeerd om te kijken waar het probleem van een niet werkende dagteller lag. Bij deze werkte het ook niet dus heb ik gister de km tellerkabel vervangen, gewoon onder de caport met de krik en het linkervoorwiel er af. Dit ging goed en alles werkt weer als vanouds.
Alleen hoor ik nog getik tijdens het rijden, waar zou dit aan kunnen liggen? Alles is bevestigd zoals het zat.
Alleen hoor ik nog getik tijdens het rijden, waar zou dit aan kunnen liggen? Alles is bevestigd zoals het zat.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-05-2010 22:09 #829314
door V300 register
Zit de kabel ergens in een te krappe bocht(net geen knik)?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-05-2010 22:27 #829316
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 360 GL van Sid
Heb je 'm wel goed ingevet?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-05-2010 23:49 #829453
door V300 register
Er zitten geen knikken in.
Ik heb de kabel niet ingevet, in de vetdop zelf zat nog behoorlijk wat... of moet er op andere plekken ook gevet worden?
Ik heb de kabel niet ingevet, in de vetdop zelf zat nog behoorlijk wat... of moet er op andere plekken ook gevet worden?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-05-2010 00:13 #829457
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic 360 GL van Sid
ja de complete kabel, die staat op wat miniem montagevet na h?lemaal droog als ie uit 't zakje komt
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-05-2010 20:38 #829516
door V300 register
Ok? dan ga ik dat dit weekend nog doen. De hele kabel dus invetten. Met welk vet kan ik dit het beste doen? Moet de kabel van binnen ook nog geolied worden? Als ik me niet vergis kon je daar 'naaimachineolie' voor gebruiken?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-06-2010 21:52 #835676
door V300 register
Beste Mensen,
Voor mij eindigt het Volvo avontuur hier. Na 1,5 jaar in een Volvo 340 en 360 te hebben gereden ben ik nu mijn droomauto tegengekomen. En wel een Jaguar XJ40 uit 1992. (Mocht er animo voor zijn kan ik het verhaal en foto?s plaatsen in de off topic showroom).
Ik hoop mijn volvo binnen de club te kunnen verkopen aan een echte liefhebber. Ook zal ik de auto op marktplaats zetten. De nieuwe eigenaar krijgt dan bij aankoop van de auto een jaarlidmaatschap voor de club cadeau!
Wel blijf ik lid van de club want zoals jullie weten heeft mijn moeder een prachtige 340 GL special waar ze veel plezier mee heeft.
Bedankt voor alle tips die jullie gegeven hebben. Erik van Oostveen wil ik nog even extra in het zonnetje zetten voor al zijn hulp en gezellig uurtjes in de werkplaats! Erik super bedankt!
Voor mij eindigt het Volvo avontuur hier. Na 1,5 jaar in een Volvo 340 en 360 te hebben gereden ben ik nu mijn droomauto tegengekomen. En wel een Jaguar XJ40 uit 1992. (Mocht er animo voor zijn kan ik het verhaal en foto?s plaatsen in de off topic showroom).
Ik hoop mijn volvo binnen de club te kunnen verkopen aan een echte liefhebber. Ook zal ik de auto op marktplaats zetten. De nieuwe eigenaar krijgt dan bij aankoop van de auto een jaarlidmaatschap voor de club cadeau!
Wel blijf ik lid van de club want zoals jullie weten heeft mijn moeder een prachtige 340 GL special waar ze veel plezier mee heeft.
Bedankt voor alle tips die jullie gegeven hebben. Erik van Oostveen wil ik nog even extra in het zonnetje zetten voor al zijn hulp en gezellig uurtjes in de werkplaats! Erik super bedankt!
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-06-2010 23:16 #835687
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic 360 GL van Sid
Jahoor kom maar op met de fotos. XJ's zijn ook erg mooie auto's en een compleet andere klasse dan een 300 
Ook super dat je de toekomstige eigenaar een clublidmaatschap geeft, want dan kun je hem toch nog lekker in de gaten houden.

Ook super dat je de toekomstige eigenaar een clublidmaatschap geeft, want dan kun je hem toch nog lekker in de gaten houden.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
16-06-2010 23:19 #835688
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic 360 GL van Sid
Voor wie een 360 zoekt is dit een hele mooie lijkt me zo!
Goed onderhouden, laswerk is gedaan, verse APK, wat wil je nog meer?
Jammer dat je hem weg doet Sid. Kun je hem niet naast de Jag houden met een oldtimer verzekering? Wie weet word hij nog wel belastingvrij met het nieuwe kabinet (of is hij wel van 86, zie leden gedeelte;))
Goed onderhouden, laswerk is gedaan, verse APK, wat wil je nog meer?
Jammer dat je hem weg doet Sid. Kun je hem niet naast de Jag houden met een oldtimer verzekering? Wie weet word hij nog wel belastingvrij met het nieuwe kabinet (of is hij wel van 86, zie leden gedeelte;))
Moderators: Mark Smeets