show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

360 GL van Sid

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-06-2010 21:53 #835798 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 GL van Sid

Dendorssers;147708 schreef : Man Sid, ik weet nu al dat je spijt gaat krijgen! Het kwijl loopt gewoon uit mijn mond! Wat een mooi ding seg!
Voor dat geld krijgt de nieuwe eigenaar een heel mooie auto in de plaats en als ik er zelf niet al een had staan, dan had ik hem zo van je meegenomen!

Ja hij is ook heel mooi! Geen deukjes geen gekke dingen alleen nog wat kleine goed bij te werken roestplekjes... Linker wielkastrand onder... Rechter wielkastrand boven, rechter voordeur onder en op de paravan 2 kleine roestbobbeltjes... Maarja voor een auto van bijna 24jr lijkt me dat niet heel gek, ik heb ze slechter gezien...
Spijt .... komt volgens mij altijd later ... als ik morgen tijd heb om wat foto's van mijn nieuwe aanwinst te schieten begrijp je misschien dat ik nu nog geen spijt heb. Wel moet ik toegeven dat het jammer is dat ik de auto er niet naast kan houden... Kon ik hem mooi helemaal bijwerken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-06-2010 21:57 #835799 door V300 register
Wel typisch een lange tijd stonden en geen 360's meer op MP en de laatste tijd neemt het aantal weer fors toe...!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-07-2010 21:49 #840796 door V300 register
Dag Sid is de 360 verkocht zag dat de advertentie weg is.
Toch wel bij een liefhebber terecht gekomen.

Was twee weken geleden in Nijmegen en zag de 360 nog staan voor
de jaguar (die er ook heel goed uit ziet).

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-07-2010 14:23 #840828 door V300 register
Hoi,

Ja klopt, gister is hij verkocht. Hij is in handen gekomen van echte liefhebbers! Mensen die clublid zijn en actief op het forum... ik denk dat ze zich snel bekend zullen maken.

Over de Jaguar... Ik ben er nog steeds erg gelukkig mee en net zoals bij de 360 word er goed voor gezorgd!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-02-2012 22:27 #900030 door V300 register
T kan snel gaan! Keek na lange tijd weer eens op de clubsite en zag mijn ex te koop staan... Even later zag ik hem hier bij de sloopredders staan. Toen ik hem verkocht was het op een paar plekje na een hele nette en goede auto! Gelukkig las ik dat iemand hem gered heeft... Wie weet komt het toch nog goed, t blijft een bijzondere auto!

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-02-2012 23:21 #900110 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 360 GL van Sid
Ik denk er serieus over om bij verkoop van een auto een kettingbeding in een koopcontract te zetten. Vooral als het bijvoorbeeld een heel zeldzame 343 uit 1977, of bleu-line special of een mooie bronskleurige of een mooie, maar ook weinig voorkomende 360, 3drs, gls hatchback is of gewoon een 360 injectie sedan uit 1988. Heeft iemand suggesties over wat in een dergelijk kettingbeding kan staan? Kan een kettingbeding eigenlijk wel voor roerend museumwaardig of historisch bezit van prima kwaliteit?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-02-2012 09:40 #900553 door V300 register

Sid340;194434 schreef : T kan snel gaan! Keek na lange tijd weer eens op de clubsite en zag mijn ex te koop staan... Even later zag ik hem hier bij de sloopredders staan. Toen ik hem verkocht was het op een paar plekje na een hele nette en goede auto! Gelukkig las ik dat iemand hem gered heeft... Wie weet komt het toch nog goed, t blijft een bijzondere auto!

Tja het kan snel gaan,toen ik de wagen van jou kocht was ik er erg blij mee,de reden dat ik hem weer verkocht was ,dat per toeval ik een 86er tegen kwam op lpg en waar we nu al weer 26000 km mee gestuurd hebben,nu staat tie stil voor groot onderhoud,en met de 360 van jou Sid ben ik zelfs naar zweden geweest het was/is een super wagen.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2012 09:54 #900556 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 360 GL van Sid

Erik;194522 schreef : Ik denk er serieus over om bij verkoop van een auto een kettingbeding in een koopcontract te zetten...

Ik denk dat je dan vrij weinig meer zult verkopen... De situatie van mensen wil wel eens veranderen waardoor ze een auto snel kwijt moeten, niks aan te doen helaas. :(

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-02-2012 10:26 #900563 door V300 register

Bodejodel;194990 schreef : Ik denk dat je dan vrij weinig meer zult verkopen... De situatie van mensen wil wel eens veranderen waardoor ze een auto snel kwijt moeten, niks aan te doen helaas. :(

Een kind ofzo :hmmz:

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-02-2012 19:30 #900648 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 360 GL van Sid

Sid340;194434 schreef : T kan snel gaan! Keek na lange tijd weer eens op de clubsite en zag mijn ex te koop staan... Even later zag ik hem hier bij de sloopredders staan. Toen ik hem verkocht was het op een paar plekje na een hele nette en goede auto! Gelukkig las ik dat iemand hem gered heeft... Wie weet komt het toch nog goed, t blijft een bijzondere auto!

Met een consortium aan Volvo liefhebbers hebben we gebeld en ingesproken. Echter we hebben niets teruggehoord. Dat is niet zoals het hoort.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC