show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

360 GL van Sid

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-12-2009 08:25 #809623 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 GL van Sid
Hmmm, in Nijmegen rijdt een bekende drugsdealer in een rode 66 Mustang. Een collega van mij is daar vorig jaar met z'n motorkoffers langs geschuurd in de file.... klein probleempje. Ik vind die auto een van de mooiste wagens aller tijden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-12-2009 11:25 #809637 door V300 register

Lucluc;128134 schreef : Hmmm, in Nijmegen rijdt een bekende drugsdealer in een rode 66 Mustang. Ik vind die auto een van de mooiste wagens aller tijden.

Mijn buurman heeft een rode 66 Mustang (neen, ik woon niet in Nijmegen) en da's zeker een bak om bij te kwijlen. Komt alleen met goed weer naar buiten...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-12-2009 13:00 #809643 door V300 register
Een rode mk1 Mustang convertible met een witte kap.

Droomauto. En dat terwijl ik helemaal niet van Amerikaanse auto's houd.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-12-2009 15:37 #810117 door V300 register
Zo inmiddels is alles afgesteld aan de 360 en hij rijdt beter dan ooit te voren! Eerst vond ik hem pas lekker rijden als hij op temperatuur was, maar nu rijd hij koud zelfs lekker! De winterbanden zitter er inmiddels ook onder. Geen dag te laat! Zaterdag met de auto naar Den Bosch geweest. 's ochtends met -15 starten geen probleem. Auto liep eventjes 1200 toeren en zakte toen mooi terug naar 900-950 tpm. En heeft zich keurig gedragen! Geen gebok en geschok met koude motor (al lag dat waarschijnlijk toch aan de remmen). Ook trok de auto goed en klonk de motor lekker rustig!
De kleppen zijn ook gesteld, dus hij kan er weer even tegen!
Als hij met dit weer al zo lekker rijdt kan het alleen nog maar lekkerder zijn als 't weer ook weer beter is.

Next op 't lijstje.... laswerk....

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-12-2009 17:33 #810146 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 360 GL van Sid
Super.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-01-2010 12:11 #812362 door V300 register
Nu weet ik eindelijk waar het probleem met het bokken met koude motor vandaan komt... het had niets met het remsysteem te maken. Maar de het zijn korte ritjes die er voor zorgen. Als ik een lange rit heb gemaakt snelweg e.d bokt de auto de volgende ochtend niet. Als ik een kort ritje hebt gemaakt. Naar de supermarkt en weer terug ... c.a. 8 km dan bokt de auto de volgende dag tijdens de opwarmperiode.... Is dat normaal? Heeft een van jullie dit ook?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-01-2010 13:18 #812365 door V300 register
Nee, maar ik kan je aanraden een hoop stekkers en contacten in de motorruimte schoon te maken. Mijn injectie loopt nu vloeiender. Alle beetjes helpen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-03-2010 21:26 #823962 door V300 register
Zoals in een ander topic gezegd loopt de auto weer prima. Het was niet het remsysteem maar de bougies... dus toch!
Vandaag bij Erik de motorolie vervangen. En de uitlaat goed gehangen!
Ik heb het idee dat de auto nou rustiger/ mooier loopt met de nieuwe olie er in.
Laatst hebben mij oom en ik al een stukje gelast... De rest word de 27e gedaan want 3 april vervalt de APK. Dankzij Erik heb ik inmiddels twee hele mooie voorschermen voor mijn 360... Helaas niet helemaal de juiste kleur maar wel een kleur die heel dichtbij komt.
De deurrubbers zijn besteld en betaald bij Anjo dus van het windgeruis hebben we binnenkort ook geen last meer!

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-03-2010 23:21 #824100 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic 360 GL van Sid
mooi om te horen dat je 360 weer picobello is..een rustig lopende 360 is het mooiste geluid wat je maar kan hebben..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-03-2010 13:47 #825309 door V300 register
Afgelopen zaterdag al het laswerk gedaan (mijn oom dan ;))... En de afgelopen dagen alles mooi afgewerkt. Het laswerk was aan de dorpels dus straks een mooi laagje tectyl er over en dan maar hopen dat hij vrijdag de APK doorkomt. Ik veracht eigenlijk geen gekke dingen maar je weet 't nooit...!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC