Hmmm, in Nijmegen rijdt een bekende drugsdealer in een rode 66 Mustang. Een collega van mij is daar vorig jaar met z'n motorkoffers langs geschuurd in de file.... klein probleempje. Ik vind die auto een van de mooiste wagens aller tijden.
Lucluc;128134 schreef : Hmmm, in Nijmegen rijdt een bekende drugsdealer in een rode 66 Mustang. Ik vind die auto een van de mooiste wagens aller tijden.
Mijn buurman heeft een rode 66 Mustang (neen, ik woon niet in Nijmegen) en da's zeker een bak om bij te kwijlen. Komt alleen met goed weer naar buiten...
Zo inmiddels is alles afgesteld aan de 360 en hij rijdt beter dan ooit te voren! Eerst vond ik hem pas lekker rijden als hij op temperatuur was, maar nu rijd hij koud zelfs lekker! De winterbanden zitter er inmiddels ook onder. Geen dag te laat! Zaterdag met de auto naar Den Bosch geweest. 's ochtends met -15 starten geen probleem. Auto liep eventjes 1200 toeren en zakte toen mooi terug naar 900-950 tpm. En heeft zich keurig gedragen! Geen gebok en geschok met koude motor (al lag dat waarschijnlijk toch aan de remmen). Ook trok de auto goed en klonk de motor lekker rustig!
De kleppen zijn ook gesteld, dus hij kan er weer even tegen!
Als hij met dit weer al zo lekker rijdt kan het alleen nog maar lekkerder zijn als 't weer ook weer beter is.
Nu weet ik eindelijk waar het probleem met het bokken met koude motor vandaan komt... het had niets met het remsysteem te maken. Maar de het zijn korte ritjes die er voor zorgen. Als ik een lange rit heb gemaakt snelweg e.d bokt de auto de volgende ochtend niet. Als ik een kort ritje hebt gemaakt. Naar de supermarkt en weer terug ... c.a. 8 km dan bokt de auto de volgende dag tijdens de opwarmperiode.... Is dat normaal? Heeft een van jullie dit ook?
Zoals in een ander topic gezegd loopt de auto weer prima. Het was niet het remsysteem maar de bougies... dus toch!
Vandaag bij Erik de motorolie vervangen. En de uitlaat goed gehangen!
Ik heb het idee dat de auto nou rustiger/ mooier loopt met de nieuwe olie er in.
Laatst hebben mij oom en ik al een stukje gelast... De rest word de 27e gedaan want 3 april vervalt de APK. Dankzij Erik heb ik inmiddels twee hele mooie voorschermen voor mijn 360... Helaas niet helemaal de juiste kleur maar wel een kleur die heel dichtbij komt.
De deurrubbers zijn besteld en betaald bij Anjo dus van het windgeruis hebben we binnenkort ook geen last meer!
Afgelopen zaterdag al het laswerk gedaan (mijn oom dan )... En de afgelopen dagen alles mooi afgewerkt. Het laswerk was aan de dorpels dus straks een mooi laagje tectyl er over en dan maar hopen dat hij vrijdag de APK doorkomt. Ik veracht eigenlijk geen gekke dingen maar je weet 't nooit...!