360 GL van Sid
- V300 register
- Verbannen
-
Ik was al een klein poosje opzoek naar een leuke sedan en die heb ik nu gevonden. Eerst dacht ik aan een handgeschakelde 1400. Ook heb ik een 1700 bekeken in Geleen, nu in het bezit van een ander forumlid. Uiteindelijk is het dus deze 2 liter geworden die heerlijk rijdt!
De dorpel bij de rechter achterdeur moet gelast worden, maar dat is dan ook het enige. Er zitten natuurlijk wel meer roestplekjes op maar die ga ik binnenkort goed behandelen...
De auto is voorzien van komplampwissers een GLT tellerset mooie velgen en een goede geluidsinstallatie met boxen voor en achter.
Nu ben ik de derde eigenaar. Voordat hij bij Tim kwam is hij 19 jaar in het bezit geweest van de eerste eigenaar (een oudere vrouw).
Hier een fototje van de advertentie toen hij te koop stond. Binnenkort volgen mijn eigen foto's.
Met pijn in het hard moet ik nu wel afscheid gaan nemen van mijn eerste auto. Mijn geliefde 340 GL Special waar ik veel liefde en tijd in heb gestoken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en heel veel plezier ermee.
Gr; Wouter
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Als je met een gangetje van 60 of 80 rijdt en dan doortrekt naar 120.yeehaa!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Het verschil met de 1400 is erg groot, de motor is erg pittig! Ik moet zeggen dat ik de 1400 toch ook heerlijk vind rijden!!
@ Erik. Ja ik hoop dat ik hem binnenkort aan een andere liefhebber kan verkopen. Want een dubbele lasten zijn voor mij geen optie. Ik weet niet of mijn vader er in wil rijden. Terwijl hij gister wel opbiechtte dat hij het toch wel erg leuke auto's vindt en er veel meer respect voor heeft gekregen in de zin van dat hij Volvo 300 rijders nu echt waardeert. Hij meld me ook elke dag als hij er weer een heeft zien rijden.
Nu ga ik de auto maar eens flink poetsen!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Sid340;107803 schreef : Nu ga ik de auto maar eens flink poetsen!
En foto's maken

overingens wil ik wel eens weten hoe zo'n 1400 dan rijdt.. Ik ben niets anders dan een 360 gewend

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;107804 schreef : overingens wil ik wel eens weten hoe zo'n 1400 dan rijdt.. Ik ben niets anders dan een 360 gewend
Alsof er een baksteen onder het gaspedaal ligt :lol:
Mooie auto hoor, Sid! Daar zul je veel plezier van krijgen :yesyes: