360 GL van Sid
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Sid340;147632 schreef : Beste Mensen,
Voor mij eindigt het Volvo avontuur hier. Na 1,5 jaar in een Volvo 340 en 360 te hebben gereden ben ik nu mijn droomauto tegengekomen. En wel een Jaguar XJ40 uit 1992. (Mocht er animo voor zijn kan ik het verhaal en foto?s plaatsen in de off topic showroom).
Ik hoop mijn volvo binnen de club te kunnen verkopen aan een echte liefhebber. Ook zal ik de auto op marktplaats zetten. De nieuwe eigenaar krijgt dan bij aankoop van de auto een jaarlidmaatschap voor de club cadeau!
Wel blijf ik lid van de club want zoals jullie weten heeft mijn moeder een prachtige 340 GL special waar ze veel plezier mee heeft.
Bedankt voor alle tips die jullie gegeven hebben. Erik van Oostveen wil ik nog even extra in het zonnetje zetten voor al zijn hulp en gezellig uurtjes in de werkplaats! Erik super bedankt!
Dank je wel, graag gedaan. Ik hoop dat je veel plezier aan de XJ40 beleeft. Helaas te groot en te zwaar om bij mij op de brug te kunnen. Ik ben blij te lezen dat je moeder veel plezier heeft met die 340 automaat GL.
Als je zin hebt kom maar eens langs met je nieuwe aanwinst.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Hoop dat je toch nog veel plezier gaat hebben met je nieuwe Jag en hoop dat je geen spijt krijgt om je 360/340 weg te doen, zou zonde zijn, want zo'n exemplaar kom je wss niet snel meer tegen!
- V300 register
- Verbannen
-
Ja eerlijk gezegd had ik ook niet gedacht dat ik de 360 zo snel weg zou doen. Ik heb er lang over nagedacht. Ik weet nu immers wat ik heb. Gelukkig heb ik een hele betrouwbare Jag gekocht (ik zal binnenkort het verhaal in de off topic showroom zetten).
Wat Mark zei had ik inderdaad gezien in het ledenforum maar mijn auto valt er helaas buiten als ik zo kijk. Voor de zekerheid kan ik nog even langs de dealer rijden. Maar 2 auto's worden er toch te veel voor mij.
Hopelijk gaat de nieuwe eigenaar er veel plezier aan beleven. Dat lidmaatschap geef ik erbij omdat het een erg bijzondere auto is. En er nog maar zo weinig over zijn. Wellicht is de koper dan eerder geneigd met een probleem mensen van de club om raad te vragen i.p.v. hem te laten slopen of weer verkopen o.i.d.
Erik ik kom hem zeker een keer laten zien en nogmaals bedankt. Voor de GL moeten we nog eens afspreken voor de voorbumper en een gasveer voor de achterklep...

- V300 register
- Verbannen
-
Je moet geluk hebben met verkopen gok ik, hopelijk is het iemand met een passie voor de Volvo 300, of iemand die heel snel een passie kan ontwikkelen! Daar schuilt voor jou natuurlijk de moeilijkheid, inschatten wie wat is! Veel succes in ieder geval met de verkoop en de Jag!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dendorssers;147694 schreef : Zorg maar dat je een goeie nieuwe eigenaar vind Sid, zou idd zonde zijn, want je geeft hen een cadeau van de club, maar mss maakt het voor hen niet uit! Ze hebben voor de club niet zelf betaald, dus het kan ook averechts werken als het even tegenzit!
Je moet geluk hebben met verkopen gok ik, hopelijk is het iemand met een passie voor de Volvo 300, of iemand die heel snel een passie kan ontwikkelen! Daar schuilt voor jou natuurlijk de moeilijkheid, inschatten wie wat is! Veel succes in ieder geval met de verkoop en de Jag!
Ja zo is dat! Met mijn 340 is dat toen goed gegaan. De nieuwe eigenaar rijdt er nog naar alle tevredenheid in. Hij heeft zelfs laatst nog gereageerd in mijn oude topic.
@Ysbrand. Deze word helaas (waarschijnlijk) niet belastingvrij. 'T is wel een mooie auto maar ik dacht dat je van plan was de rode GLT bij Erik te kopen?
- V300 register
- Verbannen
-
Sid340;147697 schreef : @Ysbrand. Deze word helaas (waarschijnlijk) niet belastingvrij. 'T is wel een mooie auto maar ik dacht dat je van plan was de rode GLT bij Erik te kopen?
Ja dat is zo, maar zo'n mooie auto doet je dan toch op rare idee?n brengen. De GLT is meer voor mij want daar werd ik spontaan verliefd op toen ik erbij stond, daarnaast kan ik het niet maken bij Erik.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Voor dat geld krijgt de nieuwe eigenaar een heel mooie auto in de plaats en als ik er zelf niet al een had staan, dan had ik hem zo van je meegenomen!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ysbrand;147695 schreef : Ik hoorde al uit een hoek dat ik mijn besluit nog eens goed moest nazien nu deze te koop is...
haha mijn aanmoediging heeft je toch aan het twijffelen gemaakt zie ik :halo: