De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
van de blowermotor terug de luchtbak in; de lucht gaat net de andere kant op, want het is bedoeld als koeling van de elektromotor
Daar had ik al een donkerpaars vermoeden van maar weet het nu dan ook zeker, weer wat geleerd.
Gr; Wouter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Geen idee, ik ga morgen meteen even met de dealert bellen. Anders maak ik er een. Dit is geen gezicht... :no:Wouter76;107170 schreef : Dat is bij mij dus ook al zo, het hele slangetje is ingetaped nu........zijn deze nieuw nog te verkrijgen dan?
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ik zal bij de dealer hier ook eens informeren, ben ?berhaupt wel nieuwsgierig naar welke onderdelen er nog te verkrijgen zijn.
Gr; Wouter.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ikl heb meteen maar een luchtfilter besteld, want die was nogal pekkig en voor het rijden op LPG wil ik de motor in topconditie hebben. Ik heb ook nog even gekeken voor een K&N vervangingsfilter welke in het originele filterhuis past. Kost zomaar even 80 euro... :eek: dat komt dus nog wel als er weer wat centjes over zijn.
Vandaag ook voor het eerst een volle tank getankt: 39.95 liter op 407 km. Dat is 1:10.2. Niet slecht gezien mijn rijstijl en het feit dat 130 km daarvan met een grote aanhanger met enorme huif gereden zijn @ 90-100 km/h. De ene helft van de overige 277 kilometers zijn file of stadskilometers en de andere helft snelwegkilometers @100-120 Km/h.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Luchtfilter: ? 36, nogiets...
Slangetje mag dus nog even blijven zitten en voorlopig een Frammetje als luchtfilter voordat de K&N er in komt.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Maar VDT levert dezelfde luchtfilters voor nog net geen 10 euro, en die heb ik in m'n GLT zitten, omdat het filter uit Zweden zo lang duurde. Die zit nu overigens in de GLE.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Dan laat ik die ingetapete slang van mij ook maar gewoon even lekker zitten.........
Gr; Wouter.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-