show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
01-06-2009 22:33 #779716 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
Dat is bij mij dus ook al zo, het hele slangetje is ingetaped nu........zijn deze nieuw nog te verkrijgen dan?

van de blowermotor terug de luchtbak in; de lucht gaat net de andere kant op, want het is bedoeld als koeling van de elektromotor ;)

Daar had ik al een donkerpaars vermoeden van maar weet het nu dan ook zeker, weer wat geleerd.

Gr; Wouter

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-06-2009 22:34 #779717 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen

Wouter76;107170 schreef : Dat is bij mij dus ook al zo, het hele slangetje is ingetaped nu........zijn deze nieuw nog te verkrijgen dan?

Geen idee, ik ga morgen meteen even met de dealert bellen. Anders maak ik er een. Dit is geen gezicht... :no:

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
01-06-2009 22:45 #779720 door Wouter Borsje
En al helemaal omdat de rest er zo keurig verzorgd uitziet onder de kap!

Ik zal bij de dealer hier ook eens informeren, ben ?berhaupt wel nieuwsgierig naar welke onderdelen er nog te verkrijgen zijn.

Gr; Wouter.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-06-2009 22:42 #779912 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
Vandaag het betreffende slangetje besteld, tenminste, een poging gedaan. Mijn magazijnman begreep niet helemaal wat ik bedoelde, dus ik heb hem maar de foto's van mijn motorruimte gemaild. Morgen hoor ik of hij wat heeft gevonden (het liep tegen vijven).
Ikl heb meteen maar een luchtfilter besteld, want die was nogal pekkig en voor het rijden op LPG wil ik de motor in topconditie hebben. Ik heb ook nog even gekeken voor een K&N vervangingsfilter welke in het originele filterhuis past. Kost zomaar even 80 euro... :eek: dat komt dus nog wel als er weer wat centjes over zijn.

Vandaag ook voor het eerst een volle tank getankt: 39.95 liter op 407 km. Dat is 1:10.2. Niet slecht gezien mijn rijstijl en het feit dat 130 km daarvan met een grote aanhanger met enorme huif gereden zijn @ 90-100 km/h. De ene helft van de overige 277 kilometers zijn file of stadskilometers en de andere helft snelwegkilometers @100-120 Km/h.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-06-2009 20:48 #780056 door Jeroen van Bodegom
Slangetje: ? 15,60
Luchtfilter: ? 36, nogiets...
Slangetje mag dus nog even blijven zitten en voorlopig een Frammetje als luchtfilter voordat de K&N er in komt.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-06-2009 20:55 #780057 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
36 euro? volgens mij is de originele 26 euro dat ik er voor betaald heb. Houd rekening met een wat langere levertijd, de mijne moest bij Classic parts vandaan komen. Of te wel het klassiekers magazijn in Zweden waar ze het luchtfilter voor de 245 Turbo nog in de schrappen hebben.

Maar VDT levert dezelfde luchtfilters voor nog net geen 10 euro, en die heb ik in m'n GLT zitten, omdat het filter uit Zweden zo lang duurde. Die zit nu overigens in de GLE.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-06-2009 21:04 #780059 door Jeroen van Bodegom
Dit luchtfilter was gewoon nog op voorraad en hoefde niet uit Zweden te komen.
Voor mij maakt het niet meer uit, ik ga gewoon voor het K&N filter:

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
03-06-2009 21:09 #780061 door Wouter Borsje
??n klein stukje slang ? 15,60, heb je ook gevraagd of ie nog verder open kon?

Dan laat ik die ingetapete slang van mij ook maar gewoon even lekker zitten.........

Gr; Wouter.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-06-2009 21:11 #780063 door Jeroen van Bodegom
Hij vond het zelf ook nogal duur voor die 15 cm...

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-06-2009 22:09 #780069 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
Er zit natuurlijk nog een toeslag op, vanwege de gratis Volvo-zuurtjes op de balie. Of hebben "jullie" dat niet? :+

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC