De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;107575 schreef : gooi even je eigen luchtfilter eruit, luchtfilterhuis zonder filter weer dicht even scheuren (stofwolken & regen vermijden!) en je weet hoe het klinkt.
In een 360 zit een erg lange gesloten luchtbuis. Een open luchtfilter naast de accu maakt een heel ander geluid

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
je kan als het echt moet de luchtfilterhuisbuis even van de luchtmassameter af slopen en die los laten hangen, zelfde effect:D
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;107587 schreef : Je moet juist het de luchtaanzuiging laten beginnen in de bestuurdersruimte (slang door schutbord). Dan heb je een prima stofzuiger voor kleine stofdeeltjes. Dat is nog eens zuiver rijden. Bovendien kun je met de kachel de lucht al voorverwarmen.
:humor:
Als je dan een stoplichtsprintje doet kun je de passagier ook nog vragen om hard in de buis te blazen. Dan gaat ie nog harder!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dit filter is al veeeeeel meer open als het origineel. Ik wil geen "Cone air filter" meer zoals bij mijn vorige 360 omdat dat voor een dagelijkse woon-werk en gezins auto teveel herrie maakt en ik heb dan geen voorverwarming meer in de winter. Je rijdt dan veel langer met een koudere motor en je hebt ook nog eens langer koude voeten...v0lv0freak;107572 schreef : Ga je niet meteen voor een open luchtfilter zoals op je vorige 360? Ik moet nog steeds eens luisteren bij iemand of dat nu ook 'leuker' klinkt dan origineel...
Het vervangingsfilter van K&N voor de 360 heeft ook nog eens een groter oppervlak dan een gemiddeld cone air filter.