show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-07-2010 23:30 #840401 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
Daar ben ik nog nooit geweest. Poetsen is niet echt mijn hobby, maar een klein, noodzakelijk onderdeel ervan om nog meer van mijn hobby te kunnen genieten... :D
Het valt me op dat ik ondanks dat ik de spullen gewoon in de winkel gekocht heb, net zoveel of zelfs minder betaald heb als de prijzen die ik op internet zie.
Misschien dat ik toch nog een flesje SwirlX koop, want swirls heb ik zeker! Een polijstmachine gaat me nog een beetje ver, budgetair gezien dan... :+

Ik heb inmiddels ook de velgenreiniger en de tire gel inclusief "applicator" die ik er gratis bij kreeg. De Trim Detailer was nog niet binnen.
Nu moet ik alleen nog een pakje microfiberdoekjes kopen bij de supermarkt, want die vind ik toch echt wel belachelijk duur van Meguiars...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
17-07-2010 09:30 #840412 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
Ja dat vind ik ook dat die doeken erg duur zijn, ik heb al mijn microfiber doeken (voor drogen van de auto en uitpoetsen) bij de Zeeman gehaald en ben daar tevreden mee.

Ah ja, dat jij niet zo van het poetsen bent kan ik ook wel begrijpen, ??n V300 bezitter met die 'tik' is al meer dan genoeg :D

Succes! (enneeh, maak je er nog wat plaatjes van?)

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-07-2010 21:21 #840472 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
poetsen is leuk..maar ik gebruik altijd die schildpaddenwas...

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-07-2010 21:26 #840473 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
Dat is rommel... Dat heb ik ook een keer gebruikt, maar ik was totaal niet tevreden over het resultaat. Het resultaat dat ik met Cartec of Meguiars heb behaald was veel beter terwijl het ook nog eens makkelijker was om dat betere resultaat te behalen.

Ik ben vandaag niet toegekomen aan poetsen, en dat zal ik voorlopig ook nog wel niet doen ook. Ik ben me aan het inlezen in een Bouwkundig 3D tekenpakket. Nog 1800 pagina's te gaan... :D

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-07-2010 21:54 #840477 door J. Ruiter
1800 pagina's maar..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-07-2010 01:13 #840486 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
welk 3d pakket? tijdje geleden ook nog gedaan als minor voor school. Mja inlezen? ik zeg gewoon het pakket te hand nemen en een paar oefingen maken en je komt een stuk verder, ook een stuk leuker :)

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2010 01:20 #840488 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
De 1 leert al lezend, de ander leert door te doen en weer een ander leert door een combinatie daarvan. Blijkbaar moet Jeroen eerst het boek lezen.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2010 08:36 #840489 door Jeroen van Bodegom
Nou, ik was niet helemaal serieus hoor... ik ga geen 1800 pagina's doorlezen zonder ook oefeningen te maken. Ik ben bezig met Revit Architecture 2011 en Revit Structure 2011. Ik heb ervaring zat met AutoCAD, maar dat is nogal een beperkt programma, dus we zijn op mijn werk op zoek naar een goede vervanger. Ik ben al bekend met ArchiCAD dus Revit zal wel snel aangeleerd zijn.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2010 20:30 #843573 door Jeroen van Bodegom
Vandaag geprobeerd de mistlampen aan te sluiten... Het blijkt maar weer dat ik echt geen idee heb waar ik mee bezig ben als het op autoelektronica aankomt... :wtf2: Die schema's zijn voor mij echt onleesbaar...

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-08-2010 21:45 #843576 door J. Ruiter
glt mistlampen?

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC