show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
30-05-2010 21:51 #833851
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
Hahahahaha grapjas eerste klas, dat bedoelde ik natuurlijk niet he :nono:....
Maar ff zere neus; poetsen wil ik graag eens doen hoor, of beter nog samen een dag een beetje spierballen kweken en de lak van jouw 360 flink aanpakken.
Roep maar als je weer eens bij jouw familie/vrienden bent en de 360 een dag kunt missen.

Maar ff zere neus; poetsen wil ik graag eens doen hoor, of beter nog samen een dag een beetje spierballen kweken en de lak van jouw 360 flink aanpakken.
Roep maar als je weer eens bij jouw familie/vrienden bent en de 360 een dag kunt missen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-05-2010 22:19 #833861
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
Ziet er GOED uit!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2010 23:11 #833878
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
Als ik in Deventer ben is onze agenda meestal vrij vol geplanned met het bezoeken van alle vrienden en familie daar, dus dan kan ik hem niet missen helaas...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2010 10:03 #833911
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
Heb je de auto hier trouwens aan het subframe opgekrikt? Ik moet morgenavond de veerpoot van de rode DLS vervangen, maar de dorpel is rot dus daar kan ik hem niet opkrikken.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-05-2010 10:36 #833915
door V300 register
In ieder geval niet aan de voorbalk, die kan het 9 van de 10 keer niet hebben!
Onder het subframe (waar de draagarmen aanzitten) gaat wel.
Onder het subframe (waar de draagarmen aanzitten) gaat wel.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2010 10:38 #833916
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
Aan de voorbalk opkrikken leek me al geen goed idee nee. Het subframe is toch zwart, loopt ongeveer onder het schutbord?
Als de motor eruit is kijk je er zo op toch? Dan weet ik wat je bedoelt.
Als de motor eruit is kijk je er zo op toch? Dan weet ik wat je bedoelt.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-05-2010 10:47 #833917
door V300 register
Ja precies
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2010 18:39 #836454
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
Ik heb nu een paar honderd kilometer gestuurd met de nieuwe setup en ik leer de auto nu (opnieuw) steeds beter kennen.
Rotondes zijn helemaal geweldig nu en klaverbladen zijn ??n groot feest.
Ik heb op een groot klaverblad de grenzen even voorzichtig opgezocht. Elke keer een stukje harder er overheen. De banden beginnen tegen de grens aan zachtjes laag te piepen om aan te geven dat de grens binnen bereik komt. Vervolgens begint de achterkant heel geleidelijk en beheersbaar weg te glijden.
Met een kleine stuurcorrectie naar buiten levert dit een hele beschaafde (net niet) drift op. Met een beetje gas terug breng je de auto direct weer in het gareel.
Zo op de gok de schokdempers afstellen heeft een perfect uitgebalanceerde wegligging opgeleverd!
Mijn kop ziet er zo uit als ik op een klaverblad wegaccelereer van een bumperkleverige leasebak...:
Ik gok dat hun opeenvolging van gezichtsuitdrukkingen meer iets weg heeft van :wtf: :crazy2: :grr: :no:
Vervolgens wordt ik vaak, als de weg weer recht is, vrij dik ingehaald door diezelfde leasebak terwijl de bestuurder zijn uiterste best doet om strak rechtuit te kijken alsof het hem niks deed...
(ik rij op rechte stukken nog steeds braaf langzamer dan de max snelheid, dus kleven willen ze vaak wel... :+)
Rotondes zijn helemaal geweldig nu en klaverbladen zijn ??n groot feest.
Ik heb op een groot klaverblad de grenzen even voorzichtig opgezocht. Elke keer een stukje harder er overheen. De banden beginnen tegen de grens aan zachtjes laag te piepen om aan te geven dat de grens binnen bereik komt. Vervolgens begint de achterkant heel geleidelijk en beheersbaar weg te glijden.
Met een kleine stuurcorrectie naar buiten levert dit een hele beschaafde (net niet) drift op. Met een beetje gas terug breng je de auto direct weer in het gareel.
Zo op de gok de schokdempers afstellen heeft een perfect uitgebalanceerde wegligging opgeleverd!
Mijn kop ziet er zo uit als ik op een klaverblad wegaccelereer van een bumperkleverige leasebak...:

Ik gok dat hun opeenvolging van gezichtsuitdrukkingen meer iets weg heeft van :wtf: :crazy2: :grr: :no:
Vervolgens wordt ik vaak, als de weg weer recht is, vrij dik ingehaald door diezelfde leasebak terwijl de bestuurder zijn uiterste best doet om strak rechtuit te kijken alsof het hem niks deed...
(ik rij op rechte stukken nog steeds braaf langzamer dan de max snelheid, dus kleven willen ze vaak wel... :+)
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
23-06-2010 20:03 #836463
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
Waar heb je de koni's op ingesteld? Ik zoek ook nog een goede afstelling 
Wanneer ben je nog eens op msn? Heb nog een vraagje over je oude voorpoten.

Wanneer ben je nog eens op msn? Heb nog een vraagje over je oude voorpoten.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2010 21:29 #836471
door Jeroen van Bodegom
Jij bent offline nu... :+
Moderators: Mark Smeets