show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-05-2009 18:52 #776793 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
WOW, 't ding staat NU AL roodgloeiend!!!!

F*ck...........'t is verf :(

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2009 19:26 #776798 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
starten gaan nog wel ff duren hoor joost, maandag komt de directeur van het bedrijf waar ik achter z'n huis zelf aan de slag ga pas thuis; dus volgende week even kijken wanneer ik erin mag en hoeveel ruimte ik tot m'n beschikking krijg. dan kan het bouwen al beginnen, heb al zat werk om me even mee zoet te houden.

lol @ buijs, lag ik toch zowat naast m'n stoel:D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-05-2009 23:35 #776847 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Smul topic...:y:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-05-2009 13:14 #776866 door V300 register
Ich habe jetzt zwei cardanassen f?r dich auf der Kopf getikt!

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2009 18:46 #776872 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Als je je maar niet "met dem Cardanassen auf dem Kopf tikt..." :D

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2009 20:43 #776888 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

Ovlov 3.6L;104141 schreef : Ich habe jetzt zwei cardanassen f?r dich auf der Kopf getikt!

mijn dank is zeer groot!

ik heb vandaag ook nog wat anders gaafs op de kop getikt, maar ik ga nie verklappe wa da is; ziet iedereen vanzelf wel!!

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-05-2009 13:51 #776948 door Anjo van den Akker
ok, dit is een van de laatste updates van de wagen voordat de auto grotendeels uit elkaar gaat! ik heb vandaag de auto eens flink gewassen en van alle goede en slechte kanten op de foto gezet.

de lelijke dealer stickers heb ik al van de ruit gepulkt, deze heb ik nog even laten zitten:

dan is er nog de ?chte roest! de auto heeft rondom een paar steenslagplekjes waarbij de lak van de auto is geslagen en dus een klein beetje oppervlakteroest zich vormt, maar dit zijn de enige 2 plekken op de auto welke echte aanpak (plaatwerkherstel) verdienen!

wielkastrand rechtsachter:

brandstoftankophangbalk linksachter:

ja, dit is de enige roest aan deze auto; knetterhard ding dus en d? ideale basis voor een project als deze!

er lag ook nogal wat zand en andere teringzooi overal in de motorruimte, ik heb dan ook vanmorgen flink staan sproeien met de waterstraal (zonder lopende motor) geen enkele vierkante cm werd gespaard (zelfs de ontstekingsdelen niet) en aan het end van de rit dacht ik voor de grap de auto even te starten. de krukas was nog geen 2 slagen rond of de motor sloeg al aan en liep zoals ik dat van deze b14 gewend ben, supernetjes!

het wordt n?g veel netter daar onder de motorkap, maar niet alleen door de motorswap zelf:) en als het meezit, ga ik eind deze week beginnen. m'n handen jeuken!!!

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-05-2009 14:15 #776954 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
We wachten in spanning af!

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
10-05-2009 14:29 #776959 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Het is bijna zonde die mooie kleur van zo'n harde wagen af te halen! :crock:

Haha nee grapje hoor, dit is idd D? basis voor zo'n project als dit. Geen gezeur met roest en andere onzin, maar dat waar het om gaat, tuning :D

Dat leer blijft smullen zeg, erg mooi. :)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-05-2009 17:47 #776975 door Anjo van den Akker
ik heb dat leer sinds ik het heb even lichtjes ingevet, maar moet het nog uitgebreid cleanen en conditionen, het staat inmiddels weer aardig droog en eist zsm een behandeling, komt goed uit dat het hele interieur eruit gaat, heb ik mooi de tijd om het netjes bij te werken.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC