Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Jos360;104510 schreef : Alles nieuw en dan een MANN filter en een imitatie-waterpomp? Dat spul is vaak zelfs goedkoper origineel te krijgen.
Knappe jongen die nog een nieuwe B14 waterpomp met Volvo opschriften weet te vinden.... En deze doet het net zo goed en kost 3x minder. Daar hij bij Volvo 105 euro kost dacht ik. En nu maar 43 euro.
Oliefilter is origineel uit mijn hoofd 9.50.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Als je ergens lang op moet wachten, is het des te fijner als het eenmaal af is (kijk naar m'n GLS, het plan was om 'm met twee weken op de weg te hebben, werd uiteindelijk 3 maanden).
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Als ik dat doe en ik ga even naar de wc, kan ik daarna eerst naar de gamma rijden voor nieuw gereedschap

- V300 register
- Verbannen
-
ori Volvo zag er hetzelfde uit als MANN. evenveel karton oppervlak en net zulke stevige eindkappen/constructie.
Bosch was nog mooier/beter uitgevoerd, maar dat schijnt per model wat te vari?ren.
Fram ging ik heel hard van huilen. alles karton en zo gammel als de pest.
Kevin;104725 schreef : Knappe jongen die nog een nieuwe B14 waterpomp met Volvo opschriften weet te vinden.... En deze doet het net zo goed en kost 3x minder. Daar hij bij Volvo 105 euro kost dacht ik. En nu maar 43 euro.
Oliefilter is origineel uit mijn hoofd 9.50.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;104764 schreef : Ik heb wel eens oude filters opengezaagd.
ori Volvo zag er hetzelfde uit als MANN. evenveel karton oppervlak en net zulke stevige eindkappen/constructie.
Bosch was nog mooier/beter uitgevoerd, maar dat schijnt per model wat te vari?ren.
Fram ging ik heel hard van huilen. alles karton en zo gammel als de pest.
De MANN filters lijken misschien gelijk aan Volvo filters maar zijn het niet! In het Volvo filter zit een of andere ingenieus balletje dat je in de andere filters niet tegenkomt. Was iets mee, nog eens achteraan gaan.
Volvo filter is kwalitatief goed in orde.