Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;103945 schreef : ik kan al zowat door die scheuren heenkijken. zelfs met uitzettings coefficient meegerekend dicht dat nevernooit 100% af.
ik vond 800 euro voor een nieuwe hybride turbo ook al nieteens zo heel vreemd. misschien valt er nog verder te zoeken naar andere merkalternatieven maar ben er verder nog niet echt mee bezig
Uitlaatspruitstukken van 740/940 turbo hebben erg veel last van scheuren, soms kun je er gewoon daglicht door zien, toch lekken ze niet als ze opgewarmd zijn. Die scheuren in T2/T3 zijn zo goed als standaard, krijg je er gratis bij af fabriek:humor:
E800 is belachelijk, voor dat geld koop je als je goed zoekt al een GT....
Het is goed te zien dat je er flink veel tijd, moeite en geld in steekt, petje af!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
It will never spool!!! (geliefde Turbobricks uitroep)antiekeradio;103996 schreef : biturbo 1400... iets zegt me dat dat g??n goede combinatie is.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik denk dat het in principe wel werkt, maar ik kan dan niet de druk hoger zetten als 1 bar zonder er extra motorslijtage aan over te houden, heb er dus geen zin in. daarnaast wordt dat dan wel weer heeeeul erg krap aan de rechterkant van die motor, meer iets voor de crossflow:)antiekeradio;103996 schreef : biturbo 1400... iets zegt me dat dat g??n goede combinatie is.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ziet er cool uit zo die combinatie, kwamen gelijk div. collega's een praatje maken en kreeg al zat complimenten hoe het eruit ziet:) wacht maar tot het totaalplaatje tot leven komt in de blauwe, denk dat ik er zelf misschien nog wel van ga kwijlen:woei:
- V300 register
- Verbannen
-
(lijkt me dat de uitzetting van het staal bij roodheet rijden ook extra lengte geeft aan die runners, wat er dan dus nog bovenop komt)
misschien een plaatje tussen steun en blok zetten van dezelfde dikte als je pakking...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
het platte plaatje waar ik hem onder aan het blok mee vastbout geeft ook een minuscule hoeveelheid play als de boel warm wordt, het steuntje tussen het uitlaatspruitstuk en het montageplaatje is trouwens een hoeklijntje:)
spruitstuk staat inmiddels in de hittebestendige verf:D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik hoor 'm al bijna starten