show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

  • Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
09-01-2011 21:17 #859612 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
het staat al in je msn naam anders. Ben benieuwd, klinkt weer als een hoop extra PKKKKKKKKK's! :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2011 21:24 #859613 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
het staat er idd al, maar was vanavond al ff met Jelmar aan het ouwehoeren en toen werd het al gauw nog iets gekker en veel vetter! moet nog ff kijken hoe en wat dus.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
09-01-2011 21:33 #859615 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
misschien meot ik hem ook maar eens toevoegen, nu ik binnenkort ook een 2.3 toerbo heb :D

Ben benieuwd wat het wordt, als het dan nog vetter wordt........

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-01-2011 21:49 #859619 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Als de flens aan de cilinderkop kant bol loopt, komt het waarschijnlijk wel goed. Dan kun je hem met het aanbouten wel afgedicht krijgen op de pakking. Waarschijnlijk zal de flens dan na X aantal keren warm geweest zijn die platte vorm behouden.

Als je flens hol geworden is, wordt het lastiger.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2011 21:57 #859621 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
daar heb ik gelukkig met de lasvolgorde wat rekening mee gehouden, hij is bol gaan staan.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2011 22:17 #859626 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Ik ben benieuwd wat de wilde plannen dan zijn...

v0lv0freak;164970 schreef : misschien meot ik hem ook maar eens toevoegen, nu ik binnenkort ook een 2.3 toerbo heb :D

Die klassieker ga je toch zeker wel origineel houden? 184 pk moet toch wel genoeg zijn? :+

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2011 22:39 #859630 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2011 22:45 #859632 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Haha, mijn moeder zat net even mee te kijken en dacht dat het waxinelichthouders waren :humor:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
09-01-2011 23:28 #859639 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Nu ben ik totaal niet thuis in laswerkzaamheden maar toch zegt iets me dat dit erg netjes is gedaan.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-01-2011 23:42 #859641 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Idd, ziet er prima uit.

Zonde om als waxinelicht houder te gaan gebruiken iig :yummie:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD