show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-01-2011 23:47 #859211 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
alleen schuift de kogel nooit over dat gebogen stuk heen natuurlijk, terwijl ie daar voor shortshiften wel naartoe zou moeten

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-01-2011 00:26 #859216 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

antiekeradio;164550 schreef : alleen schuift de kogel nooit over dat gebogen stuk heen natuurlijk, terwijl ie daar voor shortshiften wel naartoe zou moeten


Daarom win je gelukkig ook al wat als je de kogel tot aan dat stuk schuift. Je hebt niet enorm veel nodig om er al iets van te merken. Te veel verlengen is btw ook niet goed voor de bak (schijnt).

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2011 17:32 #859567 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
vanmiddag de pijpjes op de flens pas gemaakt, heb ervoor gekozen om ze te verzinken in de flens zodat ik niet in de las zit te hakken & zagen om het verloop van ovaal naar rond te maken.

freesbankje vond ?32 niet zo heel erg leuk in dat dikke RVS:+ toerental ging zelfs op de laagste gearing (120rpm) nog best wat omlaag maar met flink smeren ging het nog aardig.











en nu staat dit ding lekker te draaien:D:D:D:


daarna de zooi aan elkaar bakken en de flens na het lassen vlakken.

en dan komt het volgende moeilijke project; de merge collector, nog geen idee hoe ik dat aan ga pakken:o

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-01-2011 17:35 #859569 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Dat ziet er echt uit als hele dikke vette porno :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2011 18:21 #859580 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Dat is inderdaad dik RVS, is dat 5 mm of zo?

Heb je nog geld/feedback terug gekregen van de leverancier van dat andere spruitstuk?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2011 18:55 #859589 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
12mm dik, pijpjes zitten nu 5mm verzonken.

heb naderhand helemaal niets vergoed gekregen, wel een mogelijkheid om met ?50 korting een nieuw spruitstuk te bestellen:crazy2: daar heb ik ze dus voor bedankt en ben gauw weggegaan.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2011 21:02 #859607 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Ik bedoelde de dikte van de pijpjes... :+

Lekker dan dat je niks vergoed gekregen hebt... Je bent weggelopen om doden en gewonden te voorkomen gok ik?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2011 21:10 #859609 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
lol, je kent me toch eigenlijk wel best goed:D

pijpjes hebben 3,2 als wanddikte, stukje afgedraaid om te corresponderen met de frees.

net de pijpjes op de flens gelast, ging perfect alleen staat gelijk de hele flens zo krom als 'n hoepel. heb het spul nu direct na het lassen gesandwicht tussen 2 dikke hoeklijnen en geklemd in de bankschroef, hopelijk trekt hij dan weer aardig recht, 5mm is iets teveel om te vlakken:+

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2011 21:11 #859610 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Geen kwaliteit en service verlenend bedrijf.

Maar succes met dit kunstwerk. Het begint als wat moois te worden

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2011 21:14 #859611 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
er staat mbt het inlaat en brandstofgebeuren ook nog iets op losse schroeven, daar moet ik volgende week even het een en ander voor bellen en mailen; als dat lukt heb ik nog wat leuks om mede te delen:)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD